نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مهر 1402 - 17:00
سید علی احمدزاده ضمن بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن گچساران به بررسی مشکلات و چگونگی روند انجام این پروژه‌ها پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گچساران بازدید و در جریان روند اجرا و میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

به گفته متولیان امر طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گچساران نسبت به سایر شهرستان‌های استان پیشرفت قابل‌توجهی دارد که در صورت رفع مشکلات و تکمیل شدن واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن ظرف دو سال آینده همه واحد‌ها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

همچنین طرح ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن (اقدام ملی مسکن) در حال حاضر بیش از 75 درصد پیشرفت کاری دارد که با تکمیل شدن واحد‌ها طبق گفته مدیرکل بنیاد مسکن استان تلاش می‌شود تا دهه فجر امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

موسوی افزود:پروژه 124واحدی مربوط به فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن هم با پیشرفت فیزیکی 15درصد در ضلع شمالی فاز اول(جاده روستای اسلام‌آباد) در حال احداث است.

فرماندار گچساران در این خصوص هم گفت: یک هزار و ۷۳۰ واحد در طرح نهضت ملی مسکن گچساران قرار دارد و عملیات اجرایی این واحد‌ها در این شهرستان نیز فعال است. این تعداد مسکن در مناطقی مانند خنگ بنار، کارکنان و جاده پازنان در زمینی به مساحت بیش از ۱۶ هکتار در دست احداث است.

وی با تأکید بر اینکه نظارت اصولی برساخت و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گچساران وجود دارد افزود: درزمینهٔ آب، برق و جدول‌کشی معابر در طرح نهضت ملی مسکن در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

براین اساس با توجه به اینکه طرح‌های نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های مهم دولت در استان است انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نسبت به این موضوع توجه و حساسیت ویژه‌ای داشته باشند. هم‌اکنون پنج سایت نهضت ملی مسکن در گچساران در حال ساخت است که سه سایت آن از سوی راه  و شهرسازی و مابقی از سوی بنیاد مسکن در حال احداث است.

بیشترین ساخت‌وساز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حوزه گچساران است اگرچه درزمینهٔ جوانی جمعیت شهرستان گچساران در استان پیشرو است و به‌زودی 100 قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت تحویل داده می‌شود.

 

انتهای خبر/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها