نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مرداد 1402 - 14:39
امام‌جمعه گچساران گفت: هدف دشمن در حمله تروریستی به اماکن مذهبی ایجاد تنش میان مردم ایران و مهاجران افغان و انحراف جبهه مقاومت اسلامی از تمرکز در تقابل با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام‌جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: اخیراً فرماندهان شجاع و پیروز سپاه پاسداران دیداری با مقام معظم رهبری داشتند و نکاتی بسیار راهگشا و مقتدرانه‌ای حضرت آقا در این دیدار بیان کردند و فرمودند که پیدایش رشد، بالندگی، بحران شکنی و عملکرد سپاه پاسداران در ابعاد نظامی، مردمی، سازندگی و خدماتی منحصربه‌فرد و افتخارآفرین است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشورمان در بحران‌ها سرافراز و پیروز بیرون آمده‌اند و غیرازاین هیچ کشوری نمی‌تواند ادعا کنید که چنین نیروهای مسلح قدرتمندی دارد. رهبر انقلاب بازهم در این دیدار فرمودند که اکنون سپاه پاسداران به کانونی عظیمی، کاملاً مجهز و بزرگ‌ترین سازمان ضد تروریستی جهان تبدیل‌شده و به همین دلیل است که استکبار جهانی حقد و کینه نسبت به سپاه پاسداران دارد.

امام‌جمعه گچساران گفت: هدف دشمن در حمله تروریستی به اماکن مذهبی همچون شاه‌چراغ ایجاد تنش میان مردم ایران و مهاجران افغان و انحراف جبهه مقاومت اسلامی از تمرکز در تقابل با رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: بنابراین هدف دشمن ایجاد فتنه‌ای بزرگ بین مسلمانان است و هدف دیگر اینکه تمرکز جبهه مقاومت از رژیم جعلی اسرائیل را به سمت دیگری منحرف کند و نکته دیگر تلاش برای تحریک افرادی که معتقد به مذاهب دیگر هستند مثل اختلاف بین شیعه و سنی که باید در این خصوص خیلی حواس‌ها جمع باشد.

خطیب جمعه گچساران اظهار کرد: هدف دشمن این است که نظام اسلامی و همچنین موفقیت‌های دولت انقلابی و مردمی را به‌نوعی به انزوا بکشاند و عملکرد دولت را کمرنگ جلوه دهد اما توقع از دولت این است که خدمات بسیار ارزشمندی که انجام می‌دهند به مردم بازگو و رسانه‌ای کنند هرچند مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد که باید زودتر این مشکلات هم مرتفع شوند.

وی افزود: ایران اسلامی امروز مقتدرترین و با امن‌ترین کشور جهان است، دشمن در حمله تروریستی اخیر در حرم شاه‌چراغ بنا داشت حمام خون گسترده‌ای راه بیندازد، اما نیروهای امنیتی به‌موقع وارد شدند و آن جوان قهرمان با دست‌خالی فرد تروریست را خلع سلاح کرد.

امام‌جمعه گچساران گفت: نکته دیگر آزادسازی بخشی از پول‌های بلوکه‌شده ایران اسلامی در کره جنوبی است که این روزها هم دیپلماسی عزتمندانه را شاهد هستیم و قرار است این پول‌ها در عرصه تولید و رفع برخی مشکلات بیکاری جوانان صرف شود.26 مردادماه آغاز بازگشت آزادگان سرافراز در سال 1369 به میهن اسلامی است که به همه عزیزان این روز بزرگ را تبریک عرض می‌کنم.

حجت‌الاسلام حجازی بیان کرد: دوشنبه 30 مرداد روز جهانی مسجد و سالروز حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی است که شایسته است مساجد تقویت شوند.31 مردادماه روز صنعت دفاعی است و اگر امروز دشمن جرئت رویارویی با ایران اسلامی را ندارد به‌واسطه تجهیزات پیشرفته دفاعی_نظامی در کشورمان است.

خطیب جمعه گچساران ادامه داد: امروز ایران اسلامی در جهان باعزت و مقتدر است و خدا را بر این نعمت شاکریم. حضرت آقا در خصوص ابزارهای دفاعی کشور بیان کردند که هیچ معامله و چانه‌زنی با دشمن نداریم و با دشمن از جبهه اقتدار وارد خواهیم شد.

وی افزود: اول شهریورماه روز پزشک است و همه ما به بهداشت، پزشک و پرستار نیاز داریم و این روز را گرامی می‌داریم و از زحمات عزیزان این عرصه نیز تشکر می‌کنیم. در بحث رفع مشکلات سرمایشی مصلا عزیزان شرکت نفت همکاری کردند و این موضوع تا حدودی هم مرتفع شد.

امام‌جمعه گچساران در پایان گفت: از علما، شخصیت‌ها و مسئولین کشوری و استانی و همچنین اقشار مختلف مردم که با ارسال پیام و شرکت در مراسم تشییع و ترحیم مادر گرامی‌مان موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای خبر/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت