نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. تير 1402 - 19:00
نماینده گچساران و باشت گفت: خدمات نفت به مردم نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته و درواقع قابل‌مقایسه نیست که امیدواریم خدمات نظام به مردم اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با حضور در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

غلامرضا کمالی، مدیرعامل نفت گچساران در این دیدار که در راستای تعامل شرکت به جهت توسعه خدمات‌دهی به مناطق محروم برگزار شد، ، ضمن خوش‌آمد گویی به نماینده و رییس دفتر وی گفت: بر خود وظیفه می‌دانم از نطق مؤثر ، دلسوزانه و منتج از آگاهی و شعور از درد مردمی که آن‌ها را نمایندگی می‌کنید با حضور وزیر محترم نفت و در جلسه شورای اداری استان در حضور رییس‌جمهور محترم تقدیر و تشکر نمایم.

کمالی ادامه داد: همان‌گونه که شاهد بودیم رییس‌جمهور محترم و وزیر محترم نفت نگاه ویژه‌ای به مناطق نفت‌خیز کشور دارند و ما نیز در مجموعه نفت و گاز گچساران خود را مکلف به خدمات‌رسانی به جامعه پیرامونی خود می‌دانیم.

 وی تصریح کرد: در این مدت کم به‌صورت نامحسوس از محلات شهر و روستاهای اطراف بازید به عمل‌آورده‌ام و به‌جرئت باید بگویم علی‌رغم این‌همه محرومیت در منطقه اما با مردمی قانع روبرو بودم که با کمترین خدمات از سوی نفت با حضورشان در دفتر ما از مجموعه نفت تقدیر و تشکر کردند .

مدیرعامل نفت گچساران افزود: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی آنچه در توان داریم در خدمت مردم منطقه هستیم و بر همین اساس‌نامه‌ای از مشکلات شهری منطقه تنظیم کرده‌ایم و از سوی وزیر محترم نفت پیگیر آن خواهیم بود.

کمالی به مشکلات نیروهای انسانی و اعتراض آن‌ها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بر همین اساس قبل از سفر ریاست محترم جمهور و هیئت همراه ، شخصاً به تهران عزیمت نمودم و با معاون محترم وزیر نفت و سایر مسئولین ذی‌ربط در وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران جلسه داشته‌ایم و پیگیر برطرف شدن مشکلات این افراد هستیم .

کمالی ادامه داد: باانگیزه کامل به گچساران آمده‌ام و صداقت در کار و خدمات‌رسانی را در اولویت کاری قرار داده‌ایم چراکه کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و مردم منطقه انسان‌هایی نجیب و قانع هستند و امیدواریم بتوانیم خادمی خوب برای آن‌ها باشیم.

 در ادامه این دیدار سید ناصر حسینی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از اقدامات مرتبط با تولید نفت و گاز و عام‌المنفعه صنعت نفت گچساران گفت: بر خود وظیفه می‌دانم به‌عنوان خادم مردم از مجموعه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تقدیر و تشکر نمایم .

وی بابیان اینکه خدمات نفت به مردم نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته و درواقع قابل‌مقایسه نیست خاطرنشان کرد: امیدواریم خدمات نظام به مردم اطلاع‌رسانی شود چراکه مردمی که در کنار تأسیسات صنعت نفت هستند باید بدانند نفت در حال خدمت است و درواقع این خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است که شما باید آن را به مردم منطقه اطلاع‌رسانی کنید .

سید ناصر حسینی با تقدیر و تشکر از نگاه ویژه وزارت نفت به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: به‌عنوان خادم مردم وظیفه‌دارم از وزیر محترم نفت؛ مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران؛ مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب و مهندس دارابی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت و مدیرعامل نفت گچساران که در این مدت کوتاه موجب تحول در منطقه شده است تقدیر نمایم.

  در این نشست در خصوص راهکارهای گسترش تعامل و افزایش سطح همکاری‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نسبت به برطرف کردن نیاز مجاوران تأسیسات نفتی منطقه بحث و تبادل‌نظر شد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت