نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. بهمن 1401 - 13:31
راهی گفت:کارنامه تاریخی آمریکا و اتحادیه اروپا پر از ظلم و جنایت است و نظام سلطه با تروریست خواندن سپاه پاسداران به دنبال جبران شکست های خود در منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد راهی، داور لیگ برتر فوتبال کشورمان در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اقدام اخیر اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران گفت: باید توجه کرد که سپاه پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثری در مبارزه با تروریسم جهانی داشته است و این موضوع بر همگان در سراسر جهان هم واضح و مبرهن است چراکه رشادت‌های فرزندان این سرزمین در سپاه پاسداران بود که توانست تروریست‌ها را در منطقه شکست دهد.

وی افزود: بنابراین اقدام اخیر اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران یک رفتار سیاسی است درحالی‌که مبنای حقوقی هم ندارد و به نظر می‌رسد که تحت تاثیر گروهک های منافقین شکل گرفته باشد، حقیقتا اتحادیه اروپا همگام با ایالات متحده در نظر دارد تا تحریم های جدیدی را علیه ملت ایران وضع کنند اگرچه هیچ جای دنیا این رویه مرسوم نیست که نیروی نظامی کشوری را تحریم کنند.

داور لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: با این وجود تحریم سپاه پاسداران از سوی اتحادیه اروپا چیزی جز رسوایی برای ایادی استکبار، ارمغان دیگری برای شان نخواهد داشت، اگرچه این اقدام پارلمان اروپا هم اولین بار نبود و در زمان رئیس جمهوری ترامپ این موضوع هم در دستور کار دولتمردان آمریکایی قرار گرفته بود.

راهی گفت: این اقدام نظام سلطه از روی استیصال و درماندگی است چراکه سپاه پاسداران در خنثی کردن فتنه های دشمنان چه درون و چه برون کشورمان تاثیرگذار و موفق عمل کرده و بدون شک هم در طول چهار دهه انقلاب اسلامی کشورهای غربی آسیب های جدی از این نهاد انقلابی دیده اند و به همین علت چنین توطئه ای را علیه سپاه پاسداران برپا کرده اند.

وی اظهارکرد: امروز مسئله ای که بسیار حائز اهمیت است اینکه کارنامه تاریخی آمریکا و اتحادیه اروپا پر از ظلم و جنایت است و نظام سلطه با تروریست خواندن سپاه پاسداران به دنبال جبران شکست های خود در منطقه است، چراکه از این موضوع بسیار سرخورده و عصبانی هستند.

داور لیگ برتر فوتبال کشور تصریح کرد: همگان در چند ماه اخیر به خوبی شاهد فتنه ها و برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودیم که با پشتیبانی مردم بازهم شکست خوردند و این درحالی است که به اذعان تحلیلگران غرب، سپاه پاسداران به عنوان قوی ترین نیروی نظامی منطقه محسوب می شود.

راهی بیان کرد: حقیقتا اتحادیه اروپا با قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی جا پای ترامپ (رئیس جمهور سابق آمریکا) گذاشت که این گونه اقدامات به نوعی یک سیاست انفعالی به شمار می رود و همانطور که ترامپ در این مسئله شکست خورد یقیناً کشورهای اروپایی نیز متمل شکست خواهند شد.

وی در پایان هم گفت: باید توجه کرد که تحریم های غرب علیه سپاه پاسداران هیچ نتیجه ای در پی نخواهد داشت و کشورهای اروپایی تحت تاثیر لابی صهیونیسم و دلارهای سعودی وارد این بازی کثیف شده اند که دود این اقدام تنها به چشم مردم خودشان خواهد رفت و دشمن هم بداند با پاسخ قاطعی از سوی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها