نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. مرداد 1401 - 14:21
امام جمعه گچساران گفت:امروز ایران اسلامی با عزت و قدرتمند است و به عنوان کشور مدافع مظلومین جهان شناخته شده و هیچ کشوری هم جرات تعرض به ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:یکی از تذکرات مقام معظم رهبری در دیدار ائمه جمعه کشور بحث روشنفکری بود که بارها نیز متذکر شدند و قبل ها هم فرمودند که روشنفکری در کشور ما نیز بیمار متولد شد و اخیرا گاهی برخی افراد به نوعی مبانی دینی را به بازی و ملعبه می گیرند که دود این تفکر به چشم مردم و خودشان هم خواهد رفت.

وی افزود:روحانیت از دیرباز تا کنون همراه و همگام با مردم و نیز در کنار مردم بوده است و روشنفکر به معنای حقیقی کسی است که فکرش منور به قرآن و عترت باشد،روشنفکر کسی است که تنویر افکار او برگرفته از نور حقیقی و ساتع  شده از قرآن و اهل بیت علیهم السلام باشد.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:باید توجه داشت که مسیر نجات انسان تنها قرآن و عترت است لذا همه لازم است در کنار و در صف مردم باشیم و اگر کسی به نوعی ادعای روشنفکری دارد را نیز نصیحت کنیم.روزجمعه یعنی جماعت و اینکه مردم با هم جمع بشوند و رسالت مهم روحانیت این است که مردم را به سوی سعادت و رستگاری دعوت کنند.

امام جمعه گچساران گفت:امروز ایران اسلامی با عزت و قدرتمند است، و به عنوان مدافع قبله اول مسلمین عالم و به عنوان  کشور مدافع مظلومین شناخته شده است و هیچ کشوری جرات تعرض به ایران اسلامی را هم ندارد .

خطیب جمعه گچساران ادامه داد:اینکه مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که کشور باید قدرتمند باشد که نتیجه اش را به وضوح نیز شاهد هستیم.نکته بعد غرب ادعای مذاکره را دارد و از طرف دیگر تحریم های جدید علیه ایران اسلامی وضع کرده اند بنابراین ایران هم قدم های جدید در تقابل با غرب بر می دارد و هیچگاه هم زیر بار زور نخواهد رفت.

وی افزود:اخیرا پیکر شهدای والامقامی(مدافعان حرم) به کشورمان بازگشتند،نکته مهمی که در وصیت نامه شهداء بسیار برآن تاکید شده است همین بحث ولایتمداری است بنابراین ما بدهکار شهداء هستیم و وظیفه داریم راه شهدا ء را به بهترین شکل در صیانت از مسیر ولایت ادامه دهیم.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:تشکر ویژه ای داریم از مسئولین سراسر کشور،استان و شهرستان که در جریان سیل به طور شبانه روزی پای کار بودند و تلاش ها کردند.نکته بعد اینکه تلاش کنیم در جلسات عزاداری محرم اصل اهداف نهضت عاشورا تبیین  شود.

امام جمعه گچساران گفت:اروپا در حال فشل شدن است و در بحث انرژی به التماس افتاده اندو دست به سوی بن سلمان سعودی دراز  کرده اند،.نسل جوان این مسائل را در جهان ببینند و ایران اسلامی کشور قدرتمندی در جهان شناخته شده ،چرا را که عزت جمهوری اسلامی مایه ناامیدی دشمنان است و این نعمت ها را شاکر خواهیم بود هرچند مشکلاتی هم وجود دارد که با تلاش جهادی و انقلابی نیز مرتفع خواهند شد.

 

انتهای پیام/  

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها