نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. فروردين 1401 - 9:45
مسابقه پاورلیفتینگ و پرس سینه جام رمضان، انتخابی مسابقات جهانی آفریقای جنوبی و آسیایی هنگ گنگ با شرط رکورد، از ۲۳ الی ۲۸ فروردین ماه به میزبانی چالوس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حسین دائمی ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن  120کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی ایران شد.

این ورزشکار 29ساله از گچساران توانست در با زدن وزنه 225کیلوگرم در رشته "پرس سینه"  پس از ورزشکار مازنداران بر سکوی نائب قهرمانی کشور بایستد و نام ورزش گچساران را پرآوازه و سهمیه ورود به تیم ملی را کسب کند.

این ورزشکار گچسارانی حدود 18 سال در این رشته ورزشی(پاورلیفتینگ) فعالیت می‌کند و تاکنون 159 قهرمانی (مسابقات شهرستانی،استانی،کشوری و بین المللی) را در کارنامه خود ثبت کرده است.

بر این اساس نیز "میلاد صفری" دیگر ورزشکار این شهرستان(شاگرد حسین دائمی) توانست در وزن 66کیلوگرم مقام نایب قهرمانی مسابقات پاورلیفتینگ(رده جوانان) و انتخابی تیم ملی برای مسابقات آسیایی هنگ گنگ را نیز کسب کند.

مسابقه پاورلیفتینگ و پرس سینه جام رمضان، انتخابی مسابقات جهانی آفریقای جنوبی و آسیایی هنگ گنگ با شرط رکورد، از ۲۳ الی ۲۸ فروردین ماه به میزبانی چالوس برگزار شد.

پاورلفتینگ جزو رشته های بسیار سنگین است که حضور در مسابقات جهانی از افتخارات مهم یک ورزشکار محسوب خواهد شد.

پاورلیفتینگ یا وزنه ‌برداری قدرتی نوعی ورزش است که شباهت‌هایی با ورزش وزنه ‌برداری دارد؛ این ورزش شامل سه نوبت برای ثبت بهترین وزنه است ولی شامل رویدادهای زیادی بوده که سرانجام به پاورلیفتینگ امروزی تبدیل شد و به ترتیب شامل سه حرکت اسکوات، ددلیفت و پرس سینه است.میلاد صفری نایب قهرمان 66اسیاییکیلو رشته پارولیفت سهمیه اسیایی  وتیم ملی اسیایی

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها