نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. شهريور 1400 - 14:13
حجت الاسلام صفایی گفت:مردم مشکلات ،گرانی ها و بدبختی ها دیدند اما راه حل ندیدند که باید اعتماد این مردم را جلب کرد و امیدواریم دولت جدید بتواند هرچه زودتر مشکلات را مرتفع کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلیمن علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:امروز به روایتی شهادت زین العابدین علیه السلام است و این روز را تعزیت و تسلیت عرض می کنم،امام سجاد (ع) اهل کمک و خدمت به نیازمندان بود وقتی می خواستند صدقه ای بدهند از همان چیزی که داشتند، آنهم به طورپنهانی می دادند.

وی افزود:بیماری کرونا یکی از مصیبت های است که مردم جهان را گرفتار کرده و امروز در جهان بیش از  5میلیون نفر براثر کرونا جان باخته اند، در ایران ما نزدیک به 109هزار نفر نیز جان باخته اند بنابراین همه باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنیم و از خداوند می خواهیم که همه بیماران را شفای عاجل عنایت بفرمایند.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:هم مرض و هم شفا دست خداوند است، بشریت بخاطر نافرمانی  از خداوند دچار این بیماری شده است،و باید هم از خداوند طلب عفو و توبه کنیم، بنابراین کشورهای پیشرفته دنیا مردمانشان را چند دوز واکسینه کرده اند در حالی که خبری از بهبودی کامل نیست و همان کشورها همچنان در رتبه اول مرگ و میرقرار دارند.

امام جمعه موقت گچساران گفت:باید بر خدای عالم توکل و از اهل بیت علیهم السلام هم توسل جست و دوا و شفا خواست، هرچند همه باید اهل رعایت باشیم تا نجات پیدا کنیم. در کشورمان مسئله واکسیناسیون بایستی شتاب گیرد که تاکنون بالغ بر 28میلیون دوز واکسن وارد شده که آمار کمی است و باید همت جدی براین موضوع شود.

خطیب نمازجمعه گچساران اظهارکرد:دردولت قبل وعده هایی داده شد که در شهریور ماه بیش از 50میلیون نفر واکسینه می شوند اما این وعده ها همچون دیگر وعده ها تحقق پیدا نکرد اگرچه باید با مردم با صداقت صحبت می کردند که ان شاءالله این دولت جدید هم با صداقت و شفافیت کامل نیز برخور کنند و  تلاش کنند چه از داخل چه از خارج واکسن تهییه کنند.

وی افزود:متاسفانه برخی هموطنان اعتقادی به واکسیناسیون ندارند اما مقام معظم رهبری هر دو دوز واکسن، آنهم واکسن ایرانی را دریافت کردندکه این خود الگویی ارزشمند برای جامعه ماست،

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:آنهایی که شرایط واکسن زدن را دارند هم برای سلامت خودشان و هم برای سلامت جامعه باید این مهم را انجام دهند، باید توجه داشت که در شهر ما هفته ای که گذشت روزی هفت نفر جان باخته کرونایی داشته ایم.

امام جمعه موقت گچساران گفت:رهبر انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت فرمودند که هرجا کار را منوط به غرب کردید ناموفق بودید و هرجا هم بدون اعتماد به غرب بود کارها هم پیش رفت.بنابراین باید توکل برخدای بزرگ کنیم و اعتمادمان به غرب و دشمن نباشد چرا که از دشمن چیزی جز عداوت و دشمنی نیست چرا که دشمن حتی حاضر به دادن واکسن نشد و تحریم کردند و تا زمانی که واکسن داخلی تولید نشد اینها هم کوتاه نیامدند و این نتیجه اعتماد به آمریکاست.

خطیب نمازجمعه گچساران اظهارکرد:آمریکایی ها هر جا پا گذاشتند جز فساد و تباهی چیزی باقی نگذاشتند و دیدید که با حقارت و ذلت تمام افغانستان را ترک کردند و جز کشتار هیچ ارمغانی دیگری برای مردم افغانستان نداشتند.

وی افزود:به تعبیر مقام معظم رهبری اعتماد مردم با عمل به وعده ها محقق خواهند شد،مردم مشکلات ،گرانی ها و بدبختی ها دیدند اما راه حل ندیدند که باید اعتماد این مردم را جلب کرد و امیدواریم دولت جدید بتواند هرچه زودتر مشکلات را مرتفع کنند.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:متاسفانه همچنان می بینیم  که در خیایان ها مردم برای خرید مرغ باید در صف بایستند آنهم با قیمت های گران که مسئولین باید به فکر بیافتند و این مشکلات را حل کنند چرا که این مردم شایسته تعریف و تمجید هستند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها