نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. ارديبهشت 1400 - 19:01
درگفتگو با آفتاب جنوب مطرح شد؛
انتخاب اصلح، رمز عبور کشور از مشکلات است
حجت الاسلام انصاری گفت:ملاک جدی بعد از حضور پرشور و امید آفرینی در انتخابات همین انتخاب اصلح است، در جدیت پرداختن به این مسئله همین بس که اگر چه اصلح یک انسانی باشد در مقابل تفکرات ما نیز باید به او رأی بدهیم و به سمت او گام برداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین وحید انصاری،رئیس حوزه علمیه شهرستان گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت: شان جامعه اسلامی و مردم سالاری دینی وقتی حفظ شد که امام خمینی (ره) در مقابل تمام هجمه ها ایستادند و مقابله کردند تا اینکه شرط جمهوریت و اسلامیت هر دو در کنار هم و باهم حفظ و صیانت بشود.

 

وی افزود:جمهوریتی که در تمام شئونات حق رای و انتخاب دارد و انتخاب و رای ملت باعث تداوم و تعالی این نظام اسلامی خواهد شد، هرکسی به هر سلیقه و نظری می‌تواند رای بدهد اما در همین جا اگر انتخاب غلط و نا به جایی انجام بدهد باز خود مردم آسیب خواهند دید و مورد ظلم خودخواسته قرار می گیرند.

 

انصاری  در ادامه با اشاره به هجمه های دشمنان علیه انتخابات در کشورمان هم تصریح کرد:سال های سال است از بعد پیروزی انقلاب اسلامی ،همه دشمنان سعی داشته و دارند و خواهند داشت تا با رویگردانی مردم از نظام اسلامی و عدم همراهی با نظام اسلامی برای حضور در انتخابات به بهانه نداشتن پشتوانه و عقبه مردمی این نظام را دچار چالش کرده و به آن آسیب های جدی وارد کنند.

 

رئیس حوزه علمیه شهرستان گچساران ادامه داد:بنابراین در این صورت هیچکس الا خود مردم ضرر آن را نخواهند دید به همین دلیل است که باید به جد امید آفرینی کرد و مردم را برای همراهی و حضور پرشور در انتخابات ترغیب کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح در انتخابات هم گفت:ملاک جدی بعد از حضور پرشور و امید آفرینی انتخاب اصلح است، در جدیت پرداختن به این مسئله همین بس که اگر چه اصلح یک انسانی باشد در مقابل تفکرات ما نیز باید به او رأی بدهیم و به سمت او گام برداریم چرا که رمز عبور از مشکلات انتخاب اصلح است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها