نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. اسفند 1399 - 16:37
اقدامات جهادگران بسیجی تا نابودی کامل بیماری کرونا ادامه خواهد داشت و جهادگران همچون گذشته در کنار مردم ایستاده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سرهنگ باقر پسنده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اجرای مرحله دوم طرح شهید "حاج قاسم سلیمانی" در این شهرستان گفت: بیش از یکسال از شیوع بیماری کرونا می گذرد  که به نوعی گوشزدی است برای مسئولان که به موقع و بهتر عمل کنیم.

وی افزود:در طرح شهید سلیمانی که در آذر ماه امسال طبق یک تفاهم نامه از سوی وزارت بهداشت با سازمان بسیج منعقد شد ،خوشبختانه شاهد یک آمار کاهشی در سطح شهرستان بودیم.

پسنده ادامه داد:در طرح جدیدی که ابلاغ شده است از 15 اسفنده ماه جاری تا 15 فروردین ماه 1400انجام می شود و در این طرح نیروهای بسیجی در مبادی ورودی شهر مستقر و از مسافران تست کرونا دریافت می‌کنند.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:در این طرح هر خودرویی که از محور ورودی به شهرستان وارد می‌شود از آنها تست سریع کرونا دریافت می شود و افراد دارای علائم کرونایی14 روز قرنطینه و بسته‌های معیشتی نیز به آنها اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان گچساران در محور مواصلاتی جنوب به شمال و همجواری با استان خوزستان و بنادر جنوبی این موضوع به عنوان یک زنگ خطر برای شهرستان به شمار می رود.

پسنده گفت:از ابتدای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی درگچساران افزون بر ۱۳ هزار و 400بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته چهار میلیون ریال بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در گچساران توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود:در حال حاضر نیز با اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی ۱۶ تیم از نیروهای بسیج شهرستان را پیش بینی کرده ایم که از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۱۷ هزار و ۶۰۷ نفر از بسیجیان در گچساران فعالیت داشتند و در این طرح روزانه افزون بر ۱۱۰ تا ۱۷۰ تست رپید از پلاک های غیربومی انجام می شود .

وی تصریح کرد: نیروهای بسیجی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون پای کار هستند و انتظار می‌رود برای ریشه کنی و قطع زنجیره کرونا تمامی دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها