نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. خرداد 1399 - 10:53
غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی نسبت به ارجاع اعتبارنامه اش به کمیسیون تحقیق واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی و بعد از قرائت شعبه 121 خطاب به محمدباقر قالیباف اظهار داشت: در انصاف وعدالت شما و هیأت رئیسه شکی ندارم ولی تذکراتی هم دارم.

تاجگردون افزود: انتظار داشتم که قبل از رأی‌گیری عنایتی داشته باشید اما اراده شما به رأ‌ی گذاشتن اخطار بود که این موضوع برخلاف اظهارنظر سخنگوی هیأت رئیسه بوده است اما تا امروز توکل به خدا کردم و حرفی نزدم.

وی افزود: برخلاف قوانین و آئین نامه شعبه و با گذشت تمامی زمان‌ها نایب رئیس مجلس نامه‌ای را به شورای نگهبان نوشته و در شعبه علیرغم آنکه قانون و آئین‌نامه اجازه نمی‌داد بر اساس آن عمل شد اما مشخص نیست بر اساس چه چیزی امروز شما رویکرد دیگری دارید.

منتخب گچساران در مجلس گفت: تاجگردون مظلومانه در مجلس بود، من داعیه بر ماندن و اصراری بر آن ندارم و کیفم را برمی‌دارم و از مجلس می‌روم اما شما هستید در درگاه قیامت و آخرت قرار دارید.

وی گفت: از آنجا که اسم من گفته شد باید بگویم دنیا محل گوشه‌ای از آخرت است؛ من در هر مقام و منصبی باشم باید پاسخگوی هر احدالناسی باشم و حتما در شعبه رسیدگی هم حضور پیدا خواهم کرد.

تاجگردون خطاب به قالیباف گفت: شما وظیفه دارید قانون و آئین‌نامه را رعایت کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت