نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. خرداد 1399 - 11:44
کمتر از یک سال به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی مانده است. تاکنون در محافل مختلف سیاسی اسامی گوناگونی مطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،درحالی که کمتر یکسال دیگر به  به انتخابات ریاست جمهوری  زمان لازم است  در محافل گوناگون  حضور برخی از چهره های سر شناس و سیاسون کشور دیده می شود.

 هر چه زمان می گذرد بعضی از افراد کاندیدای  ریاست جمهوری  برای 1400 از طریق ارتباط با مردم و شبکه های اجتماعی سعی در  جلب توجه و نظرات مردم در محافل عمومی را دارند ،اهم این اسامی بر اساس الفبا به ترتیب ذیل است. یادآور می شود نام بردن از این اسامی به معنی حضور قطعی نامبردگان در رقابت های انتخاباتی ۱۴۰۰ نیست و صرفا نوعی برداشت از گمانه زنی های محافل سیاسی از احتمالات کاندیداتوری برای انتخابات است.

 

 از چهرهای شاخص برای ریاست جمهوری 1400در جمهوری اسلامی ایران می توان  به محمد حسن ابوترابی ،محمود احمدی نژاد ،محمد رضا باهنر ،مهرداد بذرپاش ،مسعود پزشکیان، احمد توکلی ،سعید جلیلی، اسحاق جهانگیری، محمد جواد جهرمی ،حسین دهقان ،سید ابراهیم رئیسی ،محسن رضایی ،علی رضا زاکانی ،سورینا ستاری ،محمد شریعتمداری ،علی شمخانی، عزت الله ضرغامی، محمد جواد ظریف، محمد رضا عارف، سید پرویز فتاح ،محمد باقر قالیباف ،سید حسن قاضی زاده هاشمی، علی لاریجانی ،صادق محصولی، مصطفی میرسلیم، محمد باقر نوبخت، محسن هاشمی اشاره کرد.

هرچند بعضی از این افراد در حال حاضر در جایگاههای تراز اول مملکت مشغول شده اند و حضور افرادی مثل سید ابراهیم رئیسی،محمد باقر قالیباف و میر سلیم یا حتی علیرضا زاکانی می تواند برای نامزد شدن احتمالی ریاست جمهوری منتفی شود و شاید افراد دیگری هم  از طرف شورای  نگهبان  برای ایم مهم تایید نشوند،به هر حال باید دید با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری کدام یک از افراد نامبرده شده خود را در معرض دید قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها