نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مرداد 1398 - 19:30
امام جمعه موقت گچساران:تنها راه درمان اقتصادبیمارجامعه همان مدیریت جهادی و انقلابی است که گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی با همت و تلاشی مضاعف توانسته‌اند در این عرصه هم به شایستگی ورود کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی ،امام جمعه موقت گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اجتماع بزرگ جهادگران بسیجی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، و قرائت پیام مهم رهبر انقلاب در این اجتماع گفت:با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در بخشی از پیامشان فرمودند که شعار "خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت" را همگانی کنیدپس می توان اردو‌های جهادی را نماد واقعی خدمت رسانی و سازندگی در عرصه های مختلف کشور برشمرد.

وی افزود:جهادگران بسیجی روزی در دوران 8ساله دفاع مقدس حماسه آفرینی ها خلق کردند و امروز هم بار دیگر در مناطق محروم کشورمان و در سنگرهای فرهنگی،اقتصادی،کشاورزی،پزشکی و ...برای آبادانی این مرز وبوم نقش آفرینی می کنند.

صفایی اظهارکرد:بسیج خود مولود انقلاب اسلامی است و این نهاد مردمی  کلید حل مشکلات نظام بوده و هست ،و امروز نیز در قالب بسیج سازندگی طلایه دار محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشورمان شده و جهادگران بسیجی با خدمات خالصانه و ارزشمند نقس موثری در رفع محرومیت ها داشته اند.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:تنها راه درمان اقتصادبیمارجامعه همان مدیریت جهادی و انقلابی است که گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی با همت و تلاشی مضاعف توانسته‌اند در این عرصه هم به شایستگی ورود کنند.

صفایی درادامه گفت:به فرموده رهبر معظم انقلاب کار جهادی، به معنی کار برخاسته از ایمان و به کار گیرنده‌ هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است،و امروز هم جهادگران بسیجی فقط در پی حل مشکلات کشورهستند.

وی اظهارکرد:حضور جهادگران بسیجی در مناطق محروم کشور روحیه امید را در دل مردم زنده می کند هرچند معتقدم که باید به نوعی هم روحیه جهادی در بین مسئولین و قشرهای مختلف مردم هم نهادینه شود.

امام جمعه موقت گچساران درادامه افزود:در همین راستا هم بسیج سازندگی گچساران و گروهای جهادی این شهرستان نیز در سال های اخیر با حضور موثر در مناطق محروم این دیار کارهای ارزشمندی انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت