نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. مرداد 1398 - 19:36
سید یعقوب زراعت کیش از اعضای هیات علمی با درجه دانشیار اقتصادی در دانشگاه علوم تحقیقات تهران با درج مطلبی در صفحه شخصی اش دعوت "صبح زاگرس" مبنی برمناظره با غلامرضا تاجگردون را پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به نقل از صبح زاگرسسید یعقوب زراعت کیش از اعضای هیات علمی با درجه دانشیار اقتصادی در دانشگاه علوم تحقیقات تهران با درج مطلبی در صفحه شخصی اش دعوت "صبح زاگرس" مبنی برمناظره با غلامرضا تاجگردون با موضوع "رکود تولید و بن بست در برنامه ریزی های تولید و اشتغال"؛ را پذیرفت.

سید یعقوب زراعت کیش در این مطلب نوشته است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

"فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ".

پیرو دعوت به مناظره اقتصادی اینجانب و جناب آقای دکتر تاجگردون از طرف خبرگزاری صبح زاگرس ،ضمن تشکر و قدردانی از اقدام روشنگرانه این خبرگزاری،آمادگی خود را جهت برگزاری این مناظره در مکان اعلام شده ویا هرمکان دیگری مانند دانشگاه ها و تلویزیون جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی اعلام می نمایم.

وی ادامه داد:قطعا برگزاری این مناظره با توجه به فضای غبارآلود تبلیغاتی فعلی، می تواند بسیاری از ابهامات موجود در عرصه فعالیت های سیاسی و اقتصادی را برای مردم عزیز استان و گچساران و گروه های سیاسی، روشن نماید.

زراعت کیش افزوده است:بدیهی است شفافیت و جوابگویی حق همگان در یک جامعه مدرن و مردم سالار است ومطمئنا قضاوت با مردم عزیزمان خواهد بود.والسلام علیکم

این در حالی است که برگزاری این مناظره بازتاب زیادی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گچساران و استان داشته است و برخی از چهره های سیاسی و نیز کاربران فضای مجازی به این اقدام واکنش نشان داده اند.

هرچند یدالله مرادی چهره مطرح سیاسی گچساران در کامنتی این خصوص نوشت: این اقدام اگر صورت گیرد در تنویر افکار عمومی و نهضت مطالبه گری و پاسخگویی بسیار در خور اهمیت و ضروری ،اینکه افراد جریانات فکری در محیطی منطقی و جمعی مباحث مبتلابه جامعه را به بحث و نظر بگذارند قدرت تحلیل و دقت آحاد و اقشار ملت در حرکتهای سیاسی اصولی و دقیق صورت می گیرد . ان شاءالله تعالی این برنامه عملیاتی شود .

دیگری هم نوشت: اگرجامعه به این سمت هدایت شودقطعاانتخابات منطقی ترو نتایج بهتری نصیب جامعه خواهدشد،ولی متاسفانه این روش راکمتردرسطح منطقه تجربه کرده ایم وشایدبتوان گفت نداشته ایم،ممکن است برخی تلاش کنندحرف های دیگری براساس فهم خودشان بزنندولی تضارب آراءوگفتگو،لازمه یک جامعه متمدن وباعث پیشرفت آن جامعه وبالندگی وشکوفایی استعدادها،وانتخاب اصلح وشایسته سالاری به معنای واقعی است،به عنوان یک عضوکوچک استقبال می کنیم وبه برگزارشدنش هم کمک می کنیم،چون انتخابات مهمی درپیش داریم ومجلس به فرموده امام عزیزدرراس امورهست،لذابایستی درست انتخاب کنیم زیرا قاعده گذاری وبرنامه ریزی و ریل گذاری امورمملکت شدیدا وابسته به انتخابات مجلس است.

کاربری هم نوشت:پیشنهاد بسیار خوبی از طرف رسانه صبح زاگرس مطرح شده چرا که مناظره باعث شفافیت و روشن شدن ابهامات موجود در ذهن مردم و تصمیم گیری های بهتر در آینده و با استقبال شدید مردم روبرو خواهد شد.از طرفی  در چند سال گذشته کمتر مناظره ای از چهره های سرشناس طیف های سیاسی پیرامون مسایل اقتصادی دیده ایم و بهترین فرصت برای آقای تاجگردون جهت دفاع و تشریح عملکرد خود در هفت سال گذشته است...

دیگری هم نوشت:پیشنهاد به موقع و به جایی هست از طرف رسانه صبح زاگرس،چون باعث میشه مردم با دید بازتری نسبت به آینده شهر تصمیم بگیرن وانتخاب کنن و ازاین سردرگمی که حدود۸سال هست که درگیرش هستیم رهایی پیداکنیم"همه استقبال می کنیم ازاین پیشنهاد صبح زاگرس.

دیگر نوشته است:اما سوال اینجاست آیا آقای تاجگردون شهامت مناظره رو پیداخواهدکرد؟؟مگه نمیگیم نماینده باید شجاع باشه؟خب اینجا مشخص میشه،،هرچند که خوشبین نیستم تاجگردون جرآت مناظره بادکترزراعت کیش رو داشته باشه.

کاربری هم اینگونه نوشته :مناظره خیلی بهتره.حداقل شجاعت و جنم افراد مشخص میشه.نه با طایفه گری و قوم گرایی.زنده باد افراد شجاع.

با این تفاسیر باید دید که غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی دعوت این پایگاه خبری تحلیلی برای مناظره با زراعت کیش را اجابت خواهد کرد؟.

گفتنی است پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس با توجه به رسالت خود مبنی بر تنویر افکار عمومی و آگاه سازی بیشتر جامعه؛غلامرضا تاجگردون،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و سید یعقوب زراعت کیش از اعضای هیات علمی با درجه دانشیار اقتصادی در دانشگاه علوم تحقیقات تهران را در مناظره ای با موضوع "رکود تولید و بن بست در برنامه ریزی های تولید و اشتغال" دعوت کرده است.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دکتر تاجکردون خیلی کارای واجبتری داره که انجام بده بیکار نیست بیاد با هر کی بشینه مناظره کنه که چی هر کی ازراه میرسه میگه مناظره مناظره مناظره بشه نشه مطمئنم تاجگردون باز نفر اول هست تو ارا مردمی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها