نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. تير 1398 - 17:25
فرمانده سپاه فتح گفت: ناامیدی مردم از شرایط کشور، تحقیر دستاوردهای نظام، تخریب مسئولان نظام اسلامی و تسخیر ذهن مردم با افکار منفی از نقشه های شوم دشمن در فضای مجازی است، باید باور کنیم نظام غرب در حال فروپاشی است و امروز توسط فرزندان ایران زمین تحقیر می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به نقل از کهگیلویه؛ صبح امروز اولین همایش فعالان فضای مجازی شهرستان کهگیلویه با حضور فرمانده سپاه فتح استان، مسئول مرکز پایش و تحلیل اخبار سازمان فضای مجازی بسیج، جمعی از مدیران و فعالان فضای مجازی شهرستان در حسینیه عاشقان ثارالله دهدشت برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در ابتدای این نشست گفت: امروز متاسفانه دنیای مجازی حربه ای علیه منافع کشورهاست و همانند تیغ جراحی است که هم می تواند آثار خوبی داشته باشد و هم آثار بدی و نیاز است دراین زمینه هوشیار باشیم و با برنامه ریزی مناسب، از این فضا در مسیر صحیح استفاده کنیم.

 
 

در ادامه این نشست فرمانده سپاه فتح استان گفت: گسترش فضای پیرامونی از دستاوردهای فضای مجازی است و جغرافیای سیاسی دیگر معنا ندارد و سرعت انتقال اطلاعات نیز به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است، هر فردی می تواند یک رسانه باشد و چیزی نیست که از دیدگان مردم پنهان بماند و هر موضوعی در فضای مجازی وجود دارد.

 

سردار خرم دل گفت: در گذشته چند خبرگزاری وشبکه تلویزیونی امریکایی منبع اطلاعاتی جهان بودند و همه به آن استناد می کردند اما این مساله امروز فراگیر شده است.
 

وی تهدیدات را بسته به شرایط فرهنگ کشورها به شکل های مختلف عنوان کرد و گفت: فضای مجازی تهدیداتی دارد که به عنوان یک کشور مسلمان با آن مواجه هستیم.

 

فرمانده سپاه فتح اظهار کرد: بین شهرها و روستاها تفاوتی وجود ندارد و تغییر چهره در سایه فردگرایی تهدید مهمی محسوب می شود.

 

 
 

سردار خرم دل گفت: مخاطرات امنیتی و به خطرافتادن حریم خصوصی در اثر فضای مجازی و اینترنت ضربات زیادی به جامعه وارد کرده است که نشانه های آن در جامعه گویاست.

 

فرمانده سپاه فتح حجم بالای طلاق را ناشی از فراموشی تهدید فضای مجازی دانست و بیان کرد: دادگاه های ما پر از پرونده است که در مقایسه با کشورهای خارجی فاجعه بار است.

 

سردارخرم دل گفت: شایعه سازی و تهمت و افترا و بازی با روح و روان مردم و رواج ناامیدی و ازدیاد آسیب های اجتماعی واقعیت های تهدید فضای مجازی است و باید بگوییم سواد رسانه ای را نداریم و دشمن از این بستر در حال استفاده کردن است.

 

فرمانده سپاه فتح گفت: ناامیدی مردم از شرایط کشور، تحقیر دستاوردهای نظام، تخریب مسئولان نظام اسلامی و تسخیر ذهن مردم با افکار منفی از نقشه های شوم دشمن در فضای مجازی است، باید باور کنیم نظام غرب در حال فروپاشی است و امروز توسط فرزندان ایران زمین تحقیر می شوند و این مساله با خودباوری بیشتر جوانان ایران اسلامی گسترش خواهد یافت.

 

 

وی افزود: امروز منافقین در سطح جامعه با بهره گیری از فضای مجازی از اقدامات اولیه خود در ترور فیزیکی به ترور فکری روی اورده اند و این مساله هم از فضای مجازی شکل می گیرد، ما باید از شرف، دین و ناموس خود در فضای مجازی دفاع کنیم و این فارغ از مسائل سیاسی حداقل کار است زیرا دشمن میداند در جنگ نظامی و اقتصادی دستاوردی نخواهد داشت.

 

سردار خرم دل تاکید کرد: مردم و مسئولان با اتحاد مشکلات را حل خواهند کرد و نتیجه ۵ سال گذشته نشان داد ما باید روی پای خود بایستیم، تهاجم به ارزشهای غرب دردستور کاربایدقرار بگیرد، شیخ زکزاکی در نیجریه نمونه این مجاهدت است و ما باید از دفاع به سمت تهاجم حرکت کنیم زیرا غرب دروغ بزرگی است و حفوق بشر و آزادی و زن ارزشی در بین آنها ندارد.

 

فرمانده سپاه فتح سلبریتی ها را شخصیت بادکنکی نامید و گفت: الگوی جوانان ما فرهیختگان و شخصیت های ایران اسلامی است.

 

وی در پایان اظهارکرد: ما به عنوان ایرانی وظیفه داریم که پاسدار باور و غیرت و شرف خود باشیم زیرا درهرحوزه ای که توکل کردیم موفق بوده ایم.

 

در پایان این همایش پس از رونمایی از نرم افزار اندروید بلادشاپور که توسط سیده وحیده ابید ساخته شد، از این فعال فضای مجازی شهرستان کهگیلویه تجلیل به عمل آمد.

 

در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها