نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. تير 1398 - 8:00
دانش آموز نخبه گچسارانی موفق شد در نوزدهمین کنگره پرسش مهر ریاست جمهوری در رشته فیلم مستند مقام اول را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مراسم اختتامیه نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست‌جمهوری صبح سه شنبه گذشته با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری، سیدجواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

در این کنگره ملی و در بخش فیلم کوتاه مستند" فروغ هاشمی فتح "دانش آموز گچسارانی با موضوع آداب و رسوم سنتی با عنوان "تی دا" مقام اول کشور را کسب کرد.

هر ساله رئیس جمهوری با هدف پرورش روحیه پرسش‌گری و توانایی نقد و تحلیل پدیده‌ها، ایجاد تعامل بیشتر میان معلمان و دانش‌آموزان، ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتر در مدارس، ترویج و تقویت امر تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقویت فعالیت‌های گروهی و کشف، رشد و پرورش استعدادهای بالقوه در مراسم گشایش مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانش‌اموزان کشور، پرسشی با عنوان «پرسش مهر» مطرح می‌کند.

حسن روحانی،پرسش مهر ۱۹ را این‌گونه در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان مطرح کرد که «سال گذشته چه مهارت‌هایی را در مدرسه آموختید و امسال چه انتظاراتی در این‌زمینه دارید؟ دانش‌آموزان پاسخ دهند که چه کسی و کدام معلم بیشتر به آن‌ها در زمینه مهارت‌آموزی کمک کرد و به‌نظر آن‌ها کدام مهارت‌ها بیشتر برای آینده زندگی آن‌ها مفید بوده و به‌کار می‌آید و مهم است؟».

حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مسابقات پرسش مهر ۱۹ شرکت کردند. شرکت‌کنندگان در رشته‌های هنرهای نمایشی ۳۹ هزار و ۹۷۵ نفر، در هنرهای آوایی یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۱۶۷ نفر، در هنرهای تجسمی ۶۶۹ هزار و ۵۶۲ نفر، در رسانه و فضای‌مجازی ۴۶ هزار و ۷۳۸ و در حوزه ادبی و پژوهشی ۳۳۳ هزار و ۲۹۷ نفر بودند. از این تعداد ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده این دوره از کنگره شدند که صبح سه شنبه از آن‌ها تقدیر شد.

این پایگاه خبری تحلیلی این موفقیت بزرگ را به این دانش آموز موفق و خانواده محترمشان  تبریک عرض می کند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها