نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. تير 1398 - 12:56
رئیس هیات بوکس گچساران گفت:هرچند برق مجموعه بوکس به صورت دیماندی است و درموارد متعددی با مشکل پرداخت هزینه های برق و قطعی برق هم مواجه شدیم که حتی در برخی از روزها ورزشکاران با شمع در سالن بوکس به تمرین می پرداختند،به هر حال به دلیل نبود امنیت خیلی از کابل های مجموعه شبانه هم به سرقت رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،داریوش کشاورز،رئیس هیات بوکس گچساران در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی در واکنش به انتشار کلیپی از تمرین ورزشکاران این رشته در زمین خاکی استادیوم تختی این شهر گفت:باید توجه کرد که جمعی از ورزشکاران بوکس گچساران در روزهای آینده به مسابقات اعزام خواهند شد که تصمیم گرفته شد تعدادی از ورزشکاران جهت آمادگی بیشتر به صورت هوازی تمرین کنند.

وی افزود:به هر حال تمرین هوازی نقش قابل توجهی در افزایش توان و استقامت یک بوکسور دارد و چند روز پیش بود که تعدادی از ورزشکاران هم به این دلیل در محدوده فضای زمین استادیوم تختی در کنار سالن بوکس به تمرین پرداختند.

کشاورز تصریح کرد:باید به این نکته هم اشاره کرد که به علت هوای گرم داخل سالن بوکس و بعضا خرابی کولرها برخی از روزها تمرینات در هوای آزاد دنبال می شود و این هم کاملا طبیعی است.

وی در ادامه به مشکلات سالن مجموعه بوکس گفت:با پیگیری هیات کف پوش سالن بوکس تعویض شد که اقدام موثری در این زمینه بود،اما عمده مشکل امروز مجموعه بوکس گچساران همان مشکلات هزینه بالای برق مجموعه است.

رئیس هیات بوکس گچساران گفت:هرچند برق مجموعه بوکس به صورت دیماندی است و درموارد متعددی با مشکل پرداخت هزینه های برق و قطعی برق هم مواجه شدیم که حتی در برخی از روزها ورزشکاران با شمع در سالن بوکس به تمرین می پرداختند،به هر حال به دلیل نبود امنیت خیلی از کابل های مجموعه شبانه هم به سرقت رفتند.

کشاورز تصریح کرد:هیات های زیادی در مجموعه ورزشی بوکس گچساران مشغول به تمرین هستند که همین مسئله پرداخت بهای مصرف برق را با مشکلات بسیاری فراهم کرده است که از متولیان امر ورزش تقاضا دارم که با گذاشتن کنتور مخصوص هر هیات از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود.

 فریدون عبدالخانی ،رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در گفت گوی اختصاصی در خصوص مشکلات مجموعه بوکس گچساران ،گفت:الحمدالله سالن بوکس گچساران از بهترین سالن های مجهز بوکس منطقه به شمار می رود که مدتی پیش برای اولین بار هم کف پوش مناسبی در این سالن نصب شد.

وی افزود:حتی بارها نماینده گچساران و باشت و مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولین از این مجموعه بازدید داشته اند و پیگیر امورات و مشکلات شده اند،در حال حاضر هم هیات های بوکس،شطرنج،تکواندو،ژیمناستیک به همراه فوتسال چمن مصنوعی در این مجموعه ورزشی در حال فعالیت هستند.

عبدالخانی اظهارکرد:در گذشته دور برق مجموعه به صورت آزاد و فاقد کنتوربود که بعدها برق مجموعه به حالت دیماندی درآمد،به هر حال جهت تغییر این وضعیت حدود سه سال است که پیگیر این مشکل از سوی فرماندار ،رئیس اداره برق و دیگر مسئولان متولی امر هستیم و در این زمینه هم جلسات و مکاتباتی نیز انجام داده ایم.

رئیس ورزش و جوانان گچساران گفت:متاسفانه مشکل کمبود هزینه و نبود پایه برق در این شرایط اقتصادی وجود دارد تا برق مجموعه از حالت دیماندی تغییر کند و با نصب کنتور برق به صورت تفکیکی برای هر هیات ورزشی مشکلات هم مرتفع شود،اگرچه در مکاتبه با رئیس اداره برق گچساران در این خصوص قول همکاری نیز داده شده و امیدواریم به زودی این اقدامات عملی شوند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها