نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. اسفند 1397 - 16:14
تاجگردون :خیلی امید داشتم مجمع در شرایط بدکنونی مصلحت را بر نجات مردم بداند ولی با وجود تلاش رئیس محترم مجمع و رئیس محترم مجلس و حتی تا حدودی کوتاه آمدن نمایندگان محترم شورای نگهبان رای نیاورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در صفحه شخصی اش نوشت: امروز جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص رفع اختلاف نظر شورای محترم نگهبان و مصوبه مجلس بود.

وی افزود:موضوع اصلی اختلاف در خصوص خارج کردن سیستم ربوی در تسهیلات گذشته و نجات مردم از این وضع بد موجود، انصافا خیلی از بزرگان مجمع تلاش کردند ولی نظر مجلس رای نیاورد.

تاجگردون ادامه داد:خیلی امید داشتم مجمع در شرایط بدکنونی مصلحت را بر نجات مردم بداند ولی با وجود تلاش رئیس محترم مجمع و رئیس محترم مجلس و حتی تا حدودی کوتاه آمدن نمایندگان محترم شورای نگهبان رای نیاورد.

وی ادامه داد:ما که کارمان را انجام دادیم. احتمالا مصلحت بر این نبود. در جلسه کنار دکتر احمدی نژاد بودم به شوخی خدمتش عرض کزدم ؛ چرا مملکت رو بهم میریزی؛ به شوخی بهم گفت: مملکتی که با یه صحبت بهم میریزه بزار بریزه، البته دو طرف شوخی کردیم.

احمد خورشیدی آزاد ،فعال سیاسی گچساران هم در واکنش به این پست تاجگردون هم نوشت:غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت که خوراکش عکس گرفتن با آدم های مهمه بلاخره خودش رابه محبوب ترین چهره سیاسی ایران بعدازمقام معظم رهبری در مجمع تشخیص رسانید و عکسی گرفت ودر اینتساگرامش نوشت :به شوخی خدمتش عرض کردم چرا مملکت را بهم میریزی ، به شوخی بهم گفت مملکتی که بایه صحبت بهم میریزه بزار بریزه ”

ولی جا داره به جناب میرشکال !! عرض کنیم: مملکتی که تو بتونی ثروتمندترین شهرش را به روز سیاه بنشونی بهتر که بهم بریزه.

 

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

درود بر مرد بزرگ احمدی نژاد.وقتی کسی مثل تاجگردون حساب میلیارد ی داره بدون اینکه عرق کرده باشه یا کاری به غیر راحت خوری داشته باشه .پول های ربوی تو حساب امثال تاجگردون هاست حالا حمایت از مردم را سر می دهند .ارزش کارها تو فقط چند تا پیمانکار ر دو دله بازه که پور سانت و رانت و...جابجا می کنند .وای بر ما .اگر دلسوز مردمی بکو این همه سرمایه را از کجا آوردی ؟؟؟ دلار خریدی ؟؟؟ سکه خریدی ؟؟؟ رانت و رانت و رانت ...بگذار این انسان آزاده احمدی نژاد زندگی مردم را دگرگون کنه .یک ریال به احمدی نژاد در کل دولت و تصدی و مسولیت های نچسبیده. پست های احمدی نژاد بالا تر بود یا تو ؟؟؟ بگو از کجا ماشین ملیارد ی خریدی ؟؟؟ بگو از کجا آوردی ؟؟؟
تو را خدا این آقا خودش با کی مقایسه می کنه و حرف مفت میزنه؟ تو از روزی دیپلم گرفتی تا حالا یک روز گچساران زندگی کردی ؟ میدانی هزینه های تو را چه کسی جابجا می کنه ؟؟؟ کارت های میلیارد ی از کجا جمع شده ؟ این همه مال و منال از کجا تصاحب کرده آید ؟؟؟

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها