نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. اسفند 1397 - 21:41
فرمانده انتظامی گچساران گفت:حال مزاجی وکیل مضروب رضایت بخش است و فرد ضارب نیز انگیزه خود را مشکلات شخصی با وکیل بیان کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروزدر حالیکه یک وکیل دادگستری در حال ورود به دفتر محل کار خود در خیایان دانشگاه  گچساران بود به سوی وی تیراندازی و از ناحیه پا مورد اصابت اسلحه ساچمه زنی قرار گرفت.

گفته شده شلیک ازداخل یک دستگاه سواری پژو انجام شده و ضارب که شناسایی شده پس از تیراندازی از صحنه متواری شده است.

این وکیل دادگستری پس از اصابت گلوله به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل و تحت درمان قرارگرفت وظاهرأ ضارب طرف مقابل موکل این وکیل دادگستری در یک پرونده قضایی بوده است.

"قدرت الله تقی پور" از وکلای قدیمی و بااخلاق استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران است.

این درحالی است که سرهنگ سید محمد موسوی،فرمانده انتظامی گچساران نیز با اشاره به این حادثه گفت:روزگذشته در یکی از خیابان های شهرستان شخصی اقدام به تیراندازی به سمت یکی از وکلای شهرستان کرده بود که توسط مأموران پلیس اطلاعات در کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود ضارب فردی ۴۰ ساله بوده که با تیراندازی به سمت یکی از وکلای شهرستان وی را از ناحیه هردوپا مورد اثابت گلوله ساچمه ای قرار داده که با همکاری خانواده اش شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد و اسلحه مورد استفاده کشف و خودروی فوق به پارکینگ انتقال داده شد که در این راستا پرونده ای تشکیل و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

موسوی درادامه تصریح کرد:حال مزاجی وکیل مضروب رضایت بخش می باشد و ضارب نیز انگیزه خود را مشکلات شخصی با وکیل بیان کرده است.

وی در خاتمه بیان کرد:هوشیاری مردم در برابر مجرمان ، از حضور مقتدرانه پلیس هم ، کارآمدتر است لذا می طلبد هر شخصی خود را تأمین امنیت سهیم بداند و یاریگر پلیس باشد.

انتهای پیام

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها