نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. بهمن 1397 - 16:55
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت:اگر در اوج صلابت و اقتدار هستید ،این همه شکست و افتضاح در منطقه را چگونه توجیه می کنید؟اگر جنگی بر ما تحمیل شود با مشتی آهنین با دشمنان خود مقابله می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به نقل از آوای ماغر؛جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بهمئی با اشاره به عزت و اقتدار مثال زدنی ایران در منطقه تهدیدات سران استکبار را واهی و بی اثر دانست.

سرهنگ انصاری گفت: در صورتی که دشمن بخواهد نسبت به ایران با عزت و صلابت دچار محاسبات اشتباه شود، بنده بعنوان یک سرباز وطن به سردمداران رژیم صهیونیستی هشدار میدهم که برای رویایی با شما لحظه شماری می کنیم.

وی گفت:ما جنگ طلب نیستیم اما اگر جنگی بر ما تحمیل شود با مشتی آهنین با دشمنان خود مقابله می کنیم.

سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری با پوشالی خواندن قدرت صهیونیسم، افزود: اگر در اوج صلابت و اقتدار هستید ،این همه شکست و افتضاح در منطقه را چگونه توجیه می کنید؟

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سران صهیونیست گفت: اگر دست از پا خطا کنید چیزی به اسم حیفا و تلاویو نخواهید دید و نه تنها این دوشهر بلکه کل شهرهای صهیونیست نشین طوری را با خاک یکسان می کنیم  که نامی از شما باقی نماند.

سرهنگ انصاری تصریح کرد: سران صهیونیست به دلیل اینکه قدرت واقعی ملت ما را نمی شناسند ما را تهدید می کنند ؛مگر فراموش کردند که در این 40سال در اوج اقتدار و صلابت مقابل دسیسه آنها ایستادیم؟

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ما در روزهای اول انقلاب که دستمان خالی بود و برای تهیه سلاح های ساده هم مشکل داشتیم، با عزت و اقتدار مقابل دشمنان ایستادیم اما الان به برکت خون شهدا کشور ما جزو کشور های قدرتمند جهان در عرصه نظامی و هسته ای است.

سرهنگ انصاری در ادامه گفت: ایران اسلام اکنون در عرصه دفاعی یک ابرقدرت ؛اگر اینگونه نیست چرا این همه بر مذاکرات برجام پافشاری می کردند و با ما روی میز مذاکره نشستند.

وی افزود:امام و شهدا به ما آموختند که در تمامی شرایط مقابل قدرت های چپاولگر بایستیم  تا اینکه عَلَم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.

سرهنگ انصاری خطاب به سران استکبار و ایادی آنها در منطقه گفت: ما از دشمنی شما غافل نیستیم و نشانه هوشیاری ما این است که  در هر عرصه ای که ورود کردید چه جنگ های مستقیم و چه جنگ های نیابتی در اوج اقتدار و صلابت از دین خدا دفاع کردیم و شما را شکست دادیم.

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با تمام مشکلات تا آخرین قطره خون از انقلاب دفاع می کنیم و فراموش نمی کنیم که بنیانگذار انقلاب حفظ نظام را از اوجب واجبات بیان فرمود.

سرهنگ انصاری با بیان اینکه باز آزموده را دوباره آزمودن،خطاست، به سران استکبار گفت: اگر عاقل باشید هیچگاه فکر ضربه زدن به ایران را نمی کنید، مگر نه این است که بعد از 40سال از 80کشور مقابل جبهه مقاومت ایستادید و نماینده های این ملت عاشورایی سیلی محکم خوردید؟

وی با تاکید بر لزوم وحدت همه جانبه برای حفظ و تقویت انقلاب اسلامی ایران،گفت: انقلاب ما مفت بدست نیامد که به راحتی از دست رود،در هر عرصه ای که تهدید کنید ما آن را به فرصت تبدیل می کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ما با تدابیر و رهبری ولایت فقیه از قدرت ها و ظرفیت های خود در هر عرصه ای علیه شما استفاده می کنیم و در تمامی عرصه ها شکست خواهید خورد.

سرهنگ انصاری با تقدیر ویژه از حضور حماسی مردم در راهپیمائی 22 بهمن امسال، افزود: مسئولان ما باید به نوکری و خادمی این مردم که این همه وفادار به انقلاب هستند، افتخار کنند ونباید هیچگاه از این مردم خوب و ولایت مدار غافل شویم.

وی در پایان با اشاره به  پیش رو بوده یادواره بزرگ شهدای بهمئی  و لزوم مشارکت همگانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،گفت: خداوند به برکت خون همین شهیدان کمک می کند تا  توطئه های دشمنان به خودشان برگردد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها