نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. دى 1397 - 12:37
فرمانده انتظامی گچساران خبرداد؛
کشف کالای قاچاق به ارزش ۹۰۰میلیون در گچساران
فرمانده انتظامی گچساران ،در تشریح این خبرگفت:مامورین پلیس آگاهی از پنج دستگاه خودرو مقادیری کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۹۲۶ میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ «سید محمد موسوی» فرمانده انتظامی گچساران در این خصوص اظهار کرد:در پی دریافت خبری مبنی بر تردد کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان ،رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:مامورین انتظامی این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی عملیات خود را جهت شناسایی و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق آغاز کردند.

موسوی تصریح کرد:مامورین انتظامی این فرماندهی حین انجام ایست و بازرسی در محور مواصلاتی گناوه به گچساران این شهرستان سه دستگاه خودروی سواری پژو و دو دستگاه خودروی وانت حامل کالای قاچاق را شناسایی و در چند عملیات مجزا توقیف و به همراه رانندگان به یگان انتظامی دلالت دادند.

این مقام انتظامی بیان کرد : مامورین در بازرسی از این خودروها اجناس قاچاق که عمدتا لوازم خانگی و بهداشتی به ارزش ۹۲۶ میلیون ریال بودند کشف و ضبط و پنج پرونده در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.و خودروها نیز به پارکینگ انتقال داده شدند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها