نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. دى 1397 - 13:20
امام جمعه موقت گچساران گفت: افرادی هستند که در تقویت تولید داخلی کارشکنی می کنند و واقعا عده ای به مانند زالو به جان مردم افتاده اندو هر روز باز هم از خیانت ها و فشار برتوده های پایین جامعه از نظر معیشت و وضعیت اقتصادی می شنویم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به روایتی از امام علی علیه السلام در خصوص تقوا،گفت:درس دینداری ، خداترسی  و زندگی را مسئولین ما باید از امیرالمومنین علیه السلام یاد بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینت(س)گفت:حضرت زینب سلام الله علیها 56سال عمر کردند و این میلاد نور و میلاد پرچمدار دشت کربلا را به همه ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

روز پرستار

صفایی تصریح کرد: این روز باشکوه را بنام پرستار نامگذاری کرده اند که یکی شاید به این جهت باشد ؛تجلیل و پاسداشت مقام ارجمند این بانوی بزرگ اسلام و اینکه این بانوی بزرگوار پرستار نهضت امام حسین علیه السلام هم بودند.

خطیب جمعه گچساران درادامه با اشاره به سالروز فرار شاه خائن از کشور اظهارکرد:26دیماه57 این خاطره را در دل خودش دارد و شاه پهلوی بعد از عمری جنایت و خیانت در حق این ملت، از مملکت گریخت و طولی هم نکشید که انقلاب این ملت با عظمت با رهبری های حضرت امام(ره) به ثمر نشست.

خیانت برخی افراد در فضای مجازی

امام جمعه موقت گچساران گفت:تا 22بهمن تقریبا یکماه فاصله داریم و مردم شریف ایران خودشان را برای چهلمین بهار پیروزی انقلاب آماده می کنند،انقلابی که خدمات فراوانی داشته و دارد،واقعا در این فضای مجازی چقدر افرادی خیانت می کنند و دستاوردهای چهل ساله انقلاب را براحتی زیرپا می گذارند.

عقب ماندگی دردوران طاغوت

وی تصریح کرد:بزرگان باید بگویند و افرادی که سابقه بیشتری در انقلاب دارند برای نسل جوان تبیین کنند ،حکومت منحوس و سلطنت پهلوی این ملت را عقب نگه داشت،چرا که دشمنان اینطور می خواستند ؛ از لحاظ پیشرفت ، تکنولوژی و فناوری عقب ماندگی در آن دوران موج می زد.

صفایی تصریح کرد:به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان، امروز شاهد پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف در این کشور هستیم،البته مشکلات همیشه وجود داشته اند اما این خدمات ارزشمند باید به مردم گفته شود.

وی درادامه بیان کرد:در زمان پهلوی ،اصلا عزت برای ایران و ایرانی معنایی نداشت و بیگانگان در آن دوران در این کشور هر غلطی که می خواستند آزادانه می کردند؛ اما امام (ره)به میدان آمدند و مردم به تبعیت از حضرت امام راحل هم به صحنه آمدند برای حفظ دین و دفاع از اسلام و عزت و سربلندی واقعی ایران .

ایستادگی در مقابل استکبار

امام جمعه گچساران تصریح کرد:امروز ملت بزرگ ایران با عزت و سربلندی در مقابل استکبار جهانی ایستاده است،و امروز افتخار می کنیم که ایران اسلامی مدافع حقیقی مظلومان در اقصی نقاط عالم است.

صفایی اظهارکرد:همه دشمنی ها بخاطر این است که این ملت پای اهداف و آرمان هایش محکم ایستاده است و با انقلاب اسلامی دست آمریکا و رژیم صهیونیستی را از این مملکت قطع کردند ،امروز مردم عالم کم کم در حال بیداری هستند و شعار مرگ برآمریکا تنها مختص به این کشور نیست بلکه در تمام دنیا دارد طنین انداز می شود.

مقاومت تا قیام حجت(عج)

خطیب جمعه گچساران افزود:تغذیه استکبار و استعمار از خون ملت ها و مظلومان عالم است،اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهداء و ولایت مداری ملت بزرگ ایران با اقتدار و عزت به راهش تا قیام حضرت مهدی موعود(عج) ادامه خواهد داد.

برخی ها ظالمانه منابع مملکت را می بلعند

وی در ادامه اظهارکرد:مقام معظم رهبری اخیرا تاکیداتی داشتند که مسئولین دولت اولویت کاری خود را  حل مشکلات معیشتی مردم بویژه قشرهای ضعیف قرار بدهند چرا که این مسئله اهمیت ویژه ای دارد ،چرا با وجود تذکرات مکرر جریان ها و افرادی ظالمانه این منابع مملکت را می بلعند و با دلال بازی و انحصار طلبی مانع پیشرفت کشور می شوند.

عده ای به مانند زالو به جان مردم افتاده اند

امام جمعه موقت گچساران افزود:افرادی هستند که در تقویت تولید داخلی کارشکنی می کنند و واقعا عده ای به مانند زالو به جان مردم افتاده اندو هر روز باز هم  از خیانت ها و فشار برتوده های پایین جامعه از نظر معیشت و وضعیت اقتصادی می شنویم.

عدم توجه مسئولین به تذکرات رهبرانقلاب

صفایی تصریح کرد:چرا برخی مسئولین به تذکرات مقام معظم رهبری گوش نمی دهند،درحالی  درآستانه چهلمین بهار انقلاب اسلامی هستیم و این مردم باید شاد باشند ؛اما اینقدر مشکلات و سنگها پای این ملت می اندازند درحالی که برخی مسئولین بی لیاقت و بی کفایت همگام با دشمن در این عرصه تلاش ها می کنند.

وی تصریح کرد:مسئولین باید شکر گذار این مردم ، نعمت ها و مسئولیت ها باشند،چرا که این مسئولیت ها ماندنی نخواهد بود و مسئولین باید مشکلات را یکی پس از دیگری از جلوی پای این مردم بردارند.

تشکر از اقدامات انقلابی مدیرکل دادگستری استان

صفایی درادامه با اشاره به سوء قصد به جان مدیرکل دادگستری استان گفت:مدیرکل دادگستری استان چند روز پیش مورد حمله مسلحانه قرار گرفت که به حمدالله آسیبی به ایشان نرسید، این یک هشدار است که چرا باید در روز روشن یک مسئول ارشد قضایی را در این استان اینگونه هدف گلوله قرار دهند؛اما مسئولی که انقلابی عمل می کند و از حق مردم دفاع می کند که عده ای متاسفانه مخالف اینگونه رفتارهای انقلابی هستند.

امام جمعه گچساران درادامه افزود:تشکر می کنیم از مدیرکل دادگستری استان که اینگونه مقابل خیانت ها ایستادگی می کنند و تقاضا داریم همچون گذشته با صلابت و  انقلابی عمل کنند که مردم باید قدر چنین مسئولین انقلابی را هم بدانند.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

علیرضای عزیز اول سوزنی به خود بزن و بعد هم جالوزی به دیگران

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها