نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1397 - 9:36
این روزها خبری در بین سیاسیون و خواص شهرگچساران مبنی بر تغییر فرماندار گچساران و انتصاب فرد جدیدی در این سمت مطرح است که در این بین از نام مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بیشتر یاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این روزها احتمال انتخاب "علی خوان پایه" در دو سه روز گذشته، به خبر اول برخی از رسانه و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است وگویا کار انتصاب فرماندار جدید برای شهر گچساران فراتر از این حرفهاست و حتی گزینه انتخابی هم معرفی شده که هم اکنون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد است.

هرچند عبدالرحیم رحیمی بعد از حدود ۵ سال خدمت به عنوان فرماندار گچساران به زودی جای خود را به فرماندار جدیدخواهند داد،اما وی در اواخر بهمن ماه سال 92 سکان فرمانداری گچساران را به دست گرفت و یکی از طولانی‌ترین دوره‌های فرمانداری این شهرستان و نیز استان کهگیلویه و بویراحمد را تجربه کرد.

در مورد جایگزین رحیمی، علاوه بر سید مسعود حسینی فرماندار باشت از سید مرتضی سجادپور معاون کنونی فرماندار گچساران نیز نام برده می شودو این درحالی است که نام "سید علی لدنی نژاد" مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد نیز به عنوان فرماندار جدید گچساران نیز در برخی محافل ورد زبان است.

هرچند هنوز هم به نوعی گزینه مشخصی برای جایگزینی فرماندارگچساران رسمأ تعیین و اعلام نشده اما درفضای مجازی وشبکه های اجتماعی گزینه های متفاوتی در این خصوص مطرح شده اند که  از میان این افراد نام "علی خوانپایه" مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از شانس بیشتری برای سکانداری فرمانداری گچساران مطرح شده است.

اما این احتمال  زیاد هم وجود دارد که عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران به استان لرستان برود و فرماندار یکی از شهرستان های این استان به عنوان مثال "بروجرد" شود،در حالی که قانون منع بازنشستگان شامل حال فرماندار گچساران نشده و رحیمی می توانست حداقل تا انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی همچنان به عنوان فرماندارگچساران به مردمان دیار بام نفت ایران خدمت کند اما به دلایلی هنوز این اقدام مسئولان بالا دستی در تغییر فرماندار گچساران مبهم مانده است؟.

اما این سئوال همچنان درذهن شهروندان باقی مانده است که آیا این تغییر برای اصلاح بیشتر امور است در حالی که نام عبدالرحیم رحیمی درچند سال اخیرهم به عنوان فرماندار برتر در سطح استان وهم به نوعی به عنوان فرماندار برتر کشوری مطرح شده است!؟ یا هم استارتی برای انتخابات آینده مجلس در این شهرستان خواهد بود؟. الله اعلم  

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

ازش خواسته شده باید کنار بره و در هیچ جایی هم مسئولیت نخواهد گرفت. تا بگیرد و ببینیم
واقعا اقای تاجگردون خیانت بزرگی به تمتم ترکها کرد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها