نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. شهريور 1397 - 23:26
تاجگردون گفت:قبول داریم که امروز شرایط اقتصادی کشور سخت شده و مقداری کار ، زندگی و درآمد و معیشت مردم سخت شده است اما نباید فراموش کنیم که نسل امروز و نوجوان به آینده متصل هستند و ما نباید آیندشان را خراب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در اولین گردهمایی نخبگان گچساران و باشت که در سالن اجتماعات آزای شرکت نفت برگزار شد، با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور گفت:امروز رو سئوال از رئیس جمهور محترم بوده و بنده هم غائب درگچساران و این که بنده الان مجلس نیستم جواب نیز خیلی روشن است که این برنامه حدود یکماه پیش طراحی شده بود و رئیس جمهور روز شنبه تشخیص دادند که سه شنبه مجلس باشند.

تلاش می کنم حق جوانان منطقه را ادا کنم

وی افزود:بنده هم به احترام نخبگان وظیفه داشتم که دراین روز در جمع شان حضور داشته باشم و ادب هم حکم می کرد که باشم.جهت برای توسعه کشور روشن است و بنده هم درکنار دانشگاهیان و مسئولین محترم تلاش می کنم آنچیزی که حق جوانان منطقه است را ادا کنم.

مسیری را برای نخبگان بازکنیم

تاجگردون تصریح کرد:خیلی از عزیزان در این گردهمایی بحث هایی را باز کردند مبنی براین که مسیری را برای نخبگان بازکنیم که بنده یک بحث دیگری هم دارم که به نظر می رسد باید بعضی وقت ها هم مسیرهایی را بست که خیلی از افراد به انحراف نروند .

همه مدرک تحت پوشش کمیته امداد را داریم

وی افزود:به این معنی که خیلی از ماها نمی دانیم که چه اتفاقی در کشور و منطقه صورت می گیرد و بعد یک مسیری را تعریف می کنیم و همه را در همان مسیرهدایت می کنیم. ما مدرک همه چیز را درکشورداریم ،همه مدرک تحت پوشش کمیته امداد را در کشور داریم،اگر بگویند بیایید یارانه بگیرید همه ملت شهید پرورمی آیند یارانه می گیرندو اگر بگویند نخبه که همه نخبه می شویم که این موضوع واقعا یک معضلی در جامعه ماست.

دوست داشتم درنفت کارکنم

نماینده گچساران و باشت درمجلس درادامه با اشاره به خاطره ای ازدوران نوجوانی اش گفت:وقتی دوره راهنمایی تحصیلی را به اتمام رساندم قصد داشتم که درامتحان ترینینگی برای استخدام در شرکت نفت شرکت کنم ،مثل هر گچسارانی که آرزو دارد ولو در حراست نفت مشغول شودبنده هم دوست داشتم بروم و درنفت کارکنم.

محرومیت از حضور در شرکت نفت

وی افزود:آن موقع خواهرم جلوی بنده را گرفت و اجازه شرکت در آزمون نفت را به بنده نداد و گفت "که باید دَرسَت را ادامه بدهی"؛بنده هم با قهر و ناراحتی از نعمت کارمندی و حضور در شرکت نفت محروم شدم، یعنی راهی بسته شد و در مسیری دیگری قرارگرفتیم و اما بعدمسیر را فرد دیگری برای درس و تحصیل بنده هموار می کندو شرایط گونه ای دیگر رقم خورد.

معیشت مردم سخت شده است

تاجگردون اظهارکرد:قبول داریم که امروز شرایط اقتصادی کشور سخت شده و مقداری کار ، زندگی و درآمد و معیشت مردم سخت شده است اما نباید فراموش کنیم که نسل امروز و نوجوان به آینده متصل هستند و ما نباید آیندشان را خراب کنیم.

به شدت احساس شکست می کنم

وی افزود:در یک چیز و در دوره نمایندگی ام در شهرم به شدت احساس شکست می کنم که اگر نخبگان را نتوانیم بکار بگیریم و وسط میدان عمل نیایند،که البته قرارهم نیست که بنده آنها را وسط بیاورم.

برای رای به نخبگی فکر کنم یا به قومیت؟

نماینده گچساران و باشت تصریح کرد:بنابراین باید انتخاب کنید،اینکه بنده برای جمع کردن رای به نخبگی فکر کنم یا به قومیت؟ و این که بتوانم یک نماینده مجلس بشوم به دست بوسی افرادنگاه کنم و یابه این نگاه کنم که عشقم به این باشد که کنار یک نخبه نشستن تفاوت از زمین تا آسمان است.

تاجگردون درادامه با اشاره به خاطره ای از دوران نوجوانی اش نیز گفت:بچه بودم و انتخابات مجلس قبل از انقلاب در گچساران، مثل الان که ما برای رای به خانه های مردم می رویم آن موقع هم کاندیداها ،قبول دارم که خیلی فرمایشی بود اما حداقل خانه افراد بزرگ و با نفوذی برای  جمع کردن رای می رفتند .

وی افزود:درآن زمان هم یکی ازکاندیداها پیش مرحوم پدرم آمددرحالی که خم شده بود و دست پدرم را برای رای می بوسیدو التماس می کرد، پدرم وقتی می خواست یک جوری از این موضوع خلاص شود گفت" من تنها یک شناسنامه دارم و آن هم در اختیار خودت، و قولی هم برای جمع کردن رای دیگران نمی دهم.

کدام را انتخاب می کنید؟

تاجگردون اظهارکرد:بنده همیشه این موضوع را از آن زمان تا الان در ذهنم دارم که یک نماینده مجلس اینقدر باید حقیر و پست باشد که بخاطر یک رای هرکاری را انجام دهد،واین درحالی است که اجازه می دهید که یک نماینده مجلس یا کسی که می خواهد سرنوشت شما را رقم بزند برود دست ببوسد و یا درکنار اندیشمندان تلاش برای ارتقای دانش فززندانتان کند؟کدام را انتخاب می کنید؟.

قرار نیست همیشه نماینده باشیم

نماینده گچساران و باشت تصریح کرد:بروید شما انتخاب کنید، شماهایی که ادعا می کنید دانشگاهی هستید و قشر پیشرو هستید ،شما ثاثیرگذار باشید ما که قرار نیست همیشه نماینده باشیم ،حق دارید به روی جامعه تاثیربگذاریدچرا که جامعه برای شما هزینه کرده است .

وی افزود:انسان کی حق دارد تبعیض قائل شود؟وقتی که می خواهد عدالت را پیاده کند، وقتی که می خواهد حقی را به مظلوم برساند ،ولی امروز این مسئله وجود ندارد .

انتهای پیام

 

دیدگاه‌ها

دست بوس و نوکر ها دست بوس داشتند و مردم نمی دانستند.نخبه تو هستی ؟ نخبه فقط خانواده تو هست ؟ نخبه فقط نخبه را می فهمد .بودجه این کشور را شما جهت می دهید دوست شما اقتصاد کشور را چکار کرد.حالا دنبال نخبه ها هستی .هین خودش نوعی دست بوسی است که هر روز به یک نامی مردم و بچه های بیکار مردم را فریب می دهی و پرواز می کنی تا ماه بعد و جلسه ای دیگر .لیست این نخبگان را چه کسی تهیه کرده ؟ اگر صداقت دارید فقط به این سوال پاسخ دهید ؟ شماها تا بوده آید دروغگو بوده و هستی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها