نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. شهريور 1397 - 22:01
با حضور مسوولان استانی و شهرستانی دبیرستان علم الهدی با اعتباری به مبلغ 21 میلیارد ریال در گچساران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جهان محرابی در آیین افتتاح دبیرستان علم الهدی در گچساران که با حضور استاندار، نماینده گچساران، فرماندار و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی در گچساران برگزار شد، اظهار کرد: این دبیرستان در سه طبقهکه دارای 32 اتاق که از این تعداد 15 کلاس درس  با زیربنای فضای آموزشی دوهزار و 450 متر مربع  امروز افتتاو به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کهگیلویه وبویراحمد  با بیان اینکه مبلغ 21میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است، گفت: محل تامین اعتبار این پروژه از اعتبارات ملی تخریب و بازسازی بوده است.

وی در ادامه به رونمایی از خرید تجهیزات برای مدارسی که در مناطق کمتر توسعه یافته قرار گرفته‌اند، اشاره و ابراز کرد: برای سال تحصیلی جاری مبلغ 18 میلیارد ریال برای شهرستان گچساران و مبلغ 7 میلیارد ریال برای شهرستان باشت تخصیص داده شد.

 محرابی با اشاره به خرید 18 میلیارد ریال  تجهیزات برای مدارس گچساران گفت: این تجهیزات شامل 149 کولر گازی، 31 دستگاه یخچال، 62 دستگاه آب سردکن، 39 دستگاه فتوکپی، 50 دستگاه رایانه، 2 دستگاه لپ تاب، 165 دستگا چابگر و دو هزار و 500 دستگاه صندلی دسته دار است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کهگیلویه وبویراحمد  در ادامه افزود: در سالجاری مبلغ 40 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات مدارس اختصاص یافت.

 انتهایپیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها