نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. فروردين 1397 - 10:51
وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیس در آخرین بازی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با گل به خودی مدافع ایرانی السد قطر به برتری دست یافت و صدرنشین گروه خود شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،قهرمان زودهنگام هفدهمین دوره لیگ برتر ایران در روزی که صعودش به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از پیش قطعی شده بود و تنها برای صدرنشینی برابر السد بازی می کرد، توانست با گل دقیقه ۲ بازی که توسط مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی السد به اشتباه وارد دروازه تیم قطری شد، حریف خود را مغلوب کرده و به عنوان صدرنشین این گروه راهی مرحله حذفی شود. به این ترتیب، پرسپولیس چهارمین بار به لطف گل به خودی بازیکنان حریف از سد حریفان خود عبور کرد. در ادامه چهار گل به خودی تیم حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را مرور می کنیم؛ گفتنی است هر چهار گل به خودی که به سود پرسپولیس رقم خورد، گل های برتری سرخپوشان به حساب آمده و باعث پیروزی آنها شده است.

۲۰۱۵/ پرسپولیس ۲ – بنیادکار ازبکستان یک (جورابایف)

در آخرین دیدار مرحله گروهی، پرسپولیس در آزادی میزبان بنیادکار بود که این دیدار با نتیجه یک بر یک در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۷۲ روی ارسال مرحوم هادی نوروزی، جورابایف بازیکن حریف توپ را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

۲۰۱۵/ پرسپولیس یک – الهلال عربستان صفر (دیاگو)

پرسپولیس پس از صعود از مرحله گروهی، در یک شانزدهم نهایی باید به مصاف الهلال می رفت و در دیدار رفت میزبان این تیم بود. بازی تا واپسین ثانیه ها با تساوی بدون گل دنبال می شد که روی نفوذ عالیشاه و همکاری او با طارمی، توپ به دهانه دروازه الهلال رسید که دیاگو مدافع برزیلی الهلال به اشتباه توپ را وارد دروازه تیمش کرد.

۲۰۱۷/ لخویا قطر صفر – پرسپولیس یک (چیکو فلورس)

پرسپولیس در دیدار برگشت از مرحله یک شانزدهم نهایی در قطر به مصاف لخویا رفت؛ دیدار رفت دو تیم در تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید. در دقیقه ۲۲ وحید امیری از سمت راست نفوذ کرد و توپ را به مهدی طارمی سپرد؛ طارمی هم پس از ورود به درون محوطه جریمه لخویا، قصد ارسال پاس عرضی را داشت که در میانه راه، توپ با برخورد به چیکو فلورس به درون دروازه تیم قطری رفت و سرخپوشان با همین گل به مرحله بعدی رقابتها صعود کردند.

۲۰۱۸/ پرسپولیس یک – السد قطر صفر (مرتضی پورعلی گنجی)

در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان السد بود که باز هم با گل به خودی مدافع حریف به برتری رسید. ارسال بازیکنان پرسپولیس از جناح چپ و دفع ناقص مرتضی پورعلی گنجی منجر به تک گل این بازی شد. این سومین گل به خودی رقبای تیم برانکو در ورزشگاه آزادی بود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها