نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. فروردين 1397 - 8:10
فرماندارگچساران گفت:واژگونی مینی بوس حامل نیرو‌های شرکت ملی حفاری نفت در محور گچساران-بی بی حکیمه 3کشته و 14 مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی ،فرماندار گچساران دراین خصوص گفت: یک دستگاه مینی بوس ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه عصر یکشنبه ۱۹ فروردین ماه جاری هنگام جابه جایی نیرو‌های شرکت ملی حفاری نفت در محل کاکامبارک منطقه بی بی حکیمه در جنوب گچساران واژگون شد.

وی افزود: در این سانحه 3 نفر کشته و 14 نفر مصدوم شدند که یکی از سرنشینان هنگام وقوع سانحه در دم جان باخت و نفر دوم نیز هنگام اعزام به بیمارستان و نفر سوم نیز در بیمارستان دیلم جان باخت.

رحیمی در ادامه تصریح کرد:8 نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های شهید رجایی و بعثت نفت گچساران انتقال داده شدندو 7 مصدوم دیگر این سانحه به بیمارستان شهرستان دیلم استان بوشهر منتقل شدند.

رحیمی افزود: دلیل وقوع این سانحه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

در این حادثه سید احسان موسوی ، محمد یعقوبی و حسن نوروزی جان باختند وعلی عریضی، امید بهمنی دهکردی، ابراهیم اریک، آرمان بختیاری، عباس ابراهیمی، سیروس عسکری زاده، مهدی قربانی، بهنام خیری اوروند، میلاد کلانتری، تورج جلیلی، پویا چراغی، سیدرضا طباطبایی، سید احمد آلبورشوکه، امین مرادی  مصدوم شدند.

از 8مصدوم این سانحه رانندگی در بیمارستان های گچساران 3 نفر در بخش مراقب های ویژه و ما بقی در بخش اتفاقات تحت نظر هستند.

دراین سانحه دلخراش 8 دستگاه آمبولانس و 16 امدادگر از گچساران و 2 دستگاه آمبولانس کمکی از استان بوشهر برای کمک و انتقال مصدومان به محل سانحه اعزام شده بودند.

کاکامبارک در ۷۰ کیلومتری گچساران و در نزدیکی بقعه مطهر بی بی حکیمه (س) قرار دارد.  میدان نفتی بی بی حکیمه در گستره عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قرار دارد و دکل 22 فتح شرکت ملی حفاری ایران در این منطقه در حال حفر یک حلقه چاه است.

10کشته درحوادث رانندگی کهگیلویه و بویراحمد درسال 97

حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۹۰ تا ۹۵ بیش از هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.از 25اسفندماه 96 تاکنون 604سانحه رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است که این تصادفات 10کشته و یک هزار 78مصدوم برجای گذاشته است .

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها