نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. فروردين 1397 - 21:23
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:امروز که در مناطق کهگیلویه و بویراحمد طی مسیر می کردیم با این که یک هاب ارتباطی است پوشش ارتباطات تلفن همراه در جاده ها و مناطق روستایی وضعیت خوبی نداشتند و برنامه ریزی خواهیم کرد که تا پایان اسفندماه 97 بهتر از سایر نقاط کشور دسترسی به شبکه های ارتباطی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد جواد آذری جهرمی ،وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش فرهنگی اجتماعی و توسعه اقتصادی منطقه ای که در دهستان لیشتر گچساران برگزار شد ،گفت:امروز این توفیق را داشتیم که در این مراسم خوب ،شاد و سازنده حضور داشته باشیم و با فرهنگ و تاریخ این منطقه پرافتخار آشنا شویم.

وی افزود:مشکل اساسی برخی از عقب ماندگی ها درکشور این است که این اصل را فراموش کردیم که شجاعت ،قدرت ، جسارت و تغییر در جوانان ماست و این موضوع مهمی است و همه کسانی که برای این کشور افتخار آفریدند و تمام کسانی که از این مرز و بوم با این "برنوها" دفاع کردند و جانشان را داندو نیز شهدای ما و قهرمانان وطن ما همه در سن جوانی بودند.

آذری جهرمی تصریح کرد:آقای تاجگردون که امروز افتخار این دیار و نیز وطن ما هستند ،تمام قوت و توانشان درجوانی شان بوده است  که البته الان هم جوان هستند و هم درمجلس و در نظام بودجه ریزی و درحمایت از دولت که همواره منتخب مردم بودند تلاش کرده اند و توسعه و اثری که ایشان در این شهر و دیار داشته اند به چشم می بینید و نیازی هم به توصیف ندارد.

وزیرارتباطات درادامه افزود: بحث توسعه ارتباطات و زیرساخت های ارتباطی از سوی مردم این منطقه مطالبه شده است البته در همین اسفندماه یک برنامه توسعه در این منطقه داشتیم و نسل سوم تلفن همراه در مناطق لیشتر و خیرآباد این شهرستان فعال شد.

وی در ادامه تصریح کرد:البته در خیرآباد هنوز مشکلات ارتباطی وجود دارد و مشکلی که وجود دارد نبود ظرفیت فیبرنوری است که ان شاءالله تلاش داریم که فیبرنوری را برنامه ریزی کنیم تا  ببینیم که چه مدت می شود آن را فراهم کرد.

آذری جهرمی گفت:ظرفیت توسعه ارتباطات دراین منطقه وجود دارد و بایستی بیشتر با پهنای باند بیشتری این مهم را به شبکه متصل کرد که این اتفاق دارد می افتد و با آقای تاجگردون هم عرض کردم که این جمعیت منطقه لیشتر و خیرآباد با 4G هم راضی نمی شوندو 6Gمی خواهند.

وزیرارتباطات اظهارکرد:هم بحث تلفن ثابت منطقه وهم بحث تلفن همراه را پیگیری خواهم کرد امروز که درجاده و در مناطق کهگیلویه و بویراحمد طی مسیر می کردیم با این که یک هاب ارتباطی است پوشش ارتباطات تلفن همراه در جاده ها وضعیت خوبی نداشتند.

وی افزود:مناطق روستایی آماری که داده اند وضعیت مناسبی متناسب با شرایط درخواست های مردم این منطقه نداشتند هرچند تلاش های زیادی درسال های گذشته شده است و برنامه ریزی خواهیم کرد که تا پایان اسفندماه 97این برنامه های توسعه این منطقه تمام شود و اینجا بهتر از سایر نقاط کشور دسترسی به شبکه های ارتباطی داشته باشد.

آذری جهرمی درادامه اظهارکرد: با توسعه این مناطق بتوانیم فرهنگ و تاریخی که دراین مناطق وجود دارد به دنیا عرضه کنیم و آنچیزی که از ظرفیت اقتصادی دنیا و پیشرفت های دنیا برای توسعه این منطقه است زیرساختش را فراهم کنیم و این مردم فهیم ، ارزشمند  وشجاع قوم لر و بخصوص منطقه گچساران توسعه های متناسب با ظرفیت برایشان انجام بشود و این مردم از خدماتی که به آنها داده می شود رضایت داشته باشند.

وی افزود:ما تلاش می کنیم که این اتفاق مهم بیافتد و رویمان بشود که در این مراسم شاد در سال آینده با خانواده حضور بیابیم و از این مراسمات استفاده کنیم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها