نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. بهمن 1396 - 10:24
شهردارگچساران گفت:نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس قبل از نشستن من به روی صندلی شهرداری نکته‌ای را به من گفتند که نمی‌دانم نصیحت بود یا توصیه و آن این بود که شهرداری با قومگرایی و سیاسی بازی قابل اداره نیست و تنها باید برای مردم کار کنی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود ظفری ،شهردار گچساران در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که درمحل شهرداری این شهر برگزار شد به تشریح برنامه های خود پرداخت و اظهارکرد: در سه ماه گذشته بیش از یک هزار و 600 تن قیر برای آسفالت معابر شهر گچساران صادر شده که تاکنون یک هزار تن از این ظرفیت در معابر و نقاط مختلف شهر کار شده است.

وی افزود: قریب بر 250 هزار متر مربع در این مدت در نقاط مختلف این شهرستان آسفالت انجام گرفته است که این آسفالت در نقاطی صورت گرفت که قریب بر 27 سال از آسفالت اولیه این نقاط گذشته است.

دریافت یک هزار و 600 تن قیر رایگان

ظفری تصریح کرد: برای اولین بار با جلساتی که با ادارات مربوطه ازجمله آب و فاضلاب گچساران داشتیم، مشخص شد که نقاطی که تا چهار سال آینده نیاز به حفاری ندارد در این مناطق آسفالت صورت گرفت.

وی ادامه داد: یک هزار و 600 تن قیر رایگان با تلاش نماینده گچساران مجوز آن صادر شده که600 تن دیگر از این قیر رایگان مانده است که دفتر نماینده این شهرستان در حال پیگیری این موضوع است.

ایجاد شهرشب درگچساران

شهردار گچساران بیان کرد: در زمینه نورپردازی شهری هیچ نوع نور پردازی در این شهرستان صورت نگرفته است که هم اکنون در حال نور پردازی در نقاط مختلف شهری هستیم و با ایجاد نور پردازی در پارک‌ها شاهد شهر شب خواهیم بود.

ظفری در ادامه با اشاره به نظافت شهری گفت: برای اولین بار و با استفاده ازجاروب مکانیزه در هفته سه مرحله بلوارهای اصلی شهر با این دستگاه نظافت خواهد شد و دیگر برای نظافت شهر شاهد دخالت دستی نخواهیم بود.

29پروژه عمرانی فعال درشهر

وی اظهار کرد: هم اکنون 29پروژه عمرانی فعال در سطح شهرستان وجود دارد که در ایام دهه فجر امسال نیز چندین پروژه عمرانی در سطح شهر گچساران کلنگ‌زنی خواهد شد.

شهردار گچساران در ادامه با اشاره به هفته درختکاری خاطرنشان کرد: امسال نیز پیش‌بینی شده در هفته درختکاری بیش از 40 هزار اصله نهال خریداری و به صورت رایگان بین ساکنان این شهرستان توزیع گردد.

شهردارگچساران درادامه این نشت در پاسخ به سوالی مبنی بر نارضایتی برخی از اعضای شورای شهر و نماینده گچساران از عملکرد وی اظهار کرد: قضاوت در خصوص نحوه عملکرد من باید توسط دیگران صورت گیرد نه اینکه من مدعی رضایت از کار خود باشم البته همواره برخی اظهارات و حرف و حدیث‌ها در فضاهای بیرون وجود دارد.

شهرداری با قومگرایی و طایفه‌گرایی اداه نمی شود

وی افزود: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس قبل از نشستن من به روی صندلی شهرداری نکته‌ای را به من گفتند که نمی‌دانم نصیحت بود یا توصیه و آن این بود که شهرداری با قومگرایی و سیاسی بازی قابل اداره نیست.

شهردار گچساران تصریح کرد: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس توصیه بر کار و تلاش برای مردم بدون هرگونه سیاسی بازی و قوم گرایی کردند .

ظفری در پاسخ به ضرب‌الاجل ۲۶ روز توسط بعضی از اعضای شورای شهر به وی، تصریح کرد: این موضوع را از طریق رسانه‌ها مطلع شدم و تاکنون چنین موضوعی از سوی خود شورا به من ابلاغ نشده است.

خدمت به مردم چپ و راست نمی‌شناسد

 وی درادامه گفت: تاکید من از روز نخست بر این موضوع بود که شورا و شهرداری سیاسی نیست و در این عناوین باید خدمت کرد،خدمت به مردم چپ و راست نمی‌شناسد، هر مدیری در تلاش است به بهترین شکل ممکن خدمت کرده و بهترین کارکرد را داشته باشد و این می‌طلبد که دنبال کارکرد علمی باشیم.

افراد اطراف من از همه جناح‌های سیاسی هستند

شهردار گچساران تصریح کرد: از روز نخست ورودم به شهرداری نگاه من سیاسی نبوده و از این به بعد نیز همین‌گونه است زیرا افراد اطراف من از همه جناح‌های سیاسی هستند.

اختلاف سلیقه شورا با شهردار

وی با اشاره به برخی گمانه‌ها در خصوص اختلاف سلیقه شورای شهر با وی گفت: شورا دارای جایگاهی مردمی است اما ممکن است یک شورا با شهردار دچار اختلاف سلیقه باشد.

شهردار گچساران در این نشست خبری از رونمایی نرم افزار شهرسازی الکترونیک دردهه فجر خبر داد و  در تشریح این نرم افزار گفت:با راه اندازی این سامانه تمامی خدمات اداری شهرداری در این سامانه انجام خواهد گرفت که خود عاملی برای جلوگیری از پارتی بازی و تضییع حقوق شهروندی است.

ظفری درادامه تصریح کرد: سرانه فضای سبز در کشور بین ۸ تا ۱۲ درصد است که این میزان در گچساران به ۹٫۹ می رسد،در خصوص فصل درختکاری سامانه ۱۳۷ شهرداری جهت کاشت درخت در جلوی درب خانه و حتی داخل خانه توسط باغبانان شهرداری در دهه فجر رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها