نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1396 - 15:10
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:مسئله ای که باعث شد دشمنان همواره از ما بترسند و دوستان ما در سایر بلادها امیدوار باشند همین فرهنگ بسیجی است وامروز فرهنگ و تفکر بسیجی لرزه برتن استکبارجهانی خاصه آمریکا انداخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت برداعش گفت:امروز شاهد این هستیم که خون شهدای مدافع حرم به بار نشست و ثمره آن نابودی داعش و گروه های تکفیری است.

وی افزود:داعش درصدد بود تا اسلام را به عنوان دینی خشونت گرا معرفی کنند تا همیشه دنیا از اسلام و مسلمین بترسند،داعش چقدر بی رحمانه انسان ها را می کشتنددرحالی که با پرچم اسلام این جنایات را انجام می دادند.

نورایی نسب تصریح کرد:امروز به برکت خون شهدای عزیز ، مجاهدت ، تلاش و ایثارگری رزمندگان جبهه مقاومت شاهد نابودی دشمنان اسلام هستیم، همان دشمنی که با پرچم اسلام مقابل اسلام ایستاده بود.

جنگ با دنیای اسلام هدف اصلی دشمنان

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:موضوعی که امروز موجب رعب و وحشت دشمنان اسلام شده است، مکتب اسلام ناب محمدی(ص) است و علت دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی این است که ما دارای یک ایدئولوژی اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:هدف اصلی دشمنان جنگیدن با دنیای اسلام است و آنها  از خطر نفوذ اسلام در سایر بلادها می ترسند،دشمنان تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دنیا اینگونه القاء کرده بودند که راه سعادت دنیا پناه آوردن به تمدن وفرهنگ غربی است.

وی تصریح کرد:اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی دنیا فهمید و جمهوری اسلامی نیز ثابت کرد که ایران اسلامی هم برای دنیای بشر برنامه دارد و هم برای آخرت بشریت و لذا امروز این حرکت بزرگ را در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده می کنیدو شاهد نفوذ بیش از پیش تعالیم اسلامی در دنیا هستیم.

حضورتخصصی بسیج  درتمامی عرصه ها

نورایی نسب درادامه با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام مبنی برتشکیل بسیج در سال 58،افزود: بسیج با انفاس قدسی حضرت امام راحل و با دو راندیشی ایشان و با راهنمایی ها و هدایت های مقام معظم رهبری رشد و تعالی پیدا کرد و امروز در سایر عرصه ها به صورت تخصصی حضور دارد و هر مشکلی را از پیش روی انقلاب اسلامی بردارد.

تفکر بسیجی بدنبال نفوذ درجهان است

وی ادامه داد:امروز فرهنگ و تفکر بسیجی به عنوان فرهنگ مقابله با استکبار در حال نفوذ در سایر کشورهای جهان است و آنچیزی که امام(ره) می خواستند تشکیل بسیج جهانی بود که به لطف خداوند شاهد این مهم هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:شاید تا قبل از حرکات ددمنشانه داعش و گروه های تکفیری بسیج جهانی اسلام را در لبنان بنا نهاده بودیم اما امروز با ظهور داعش شاهد تشکیل بسیج در سایر بلاد اسلامی هستیم.

بسیج موجب خیرو برکت درمنطقه است

وی افزود:امروز آنچیزی که باعث شد مردم سوریه، عراق و یمن در مقابل حرکات استکباری ایستادگی کنند همین فرهنگ و تفکر یبسیجی است، امروز نه تنهابسیج برای ایران اسلامی باعث خیرو برکت شده بلکه برای سایر بلاد اسلامی نیز باعث خیرو وبرکت شده است.

نورایی نسب گفت:حضور مقتدراانه بسیج در دفاع مقدس دنیا را به حیرت واداشت و با توجه به همین عامل بزرگ بازدارندگی هیچ قدرتی ازدشمنان نمی تواند در برابر ایران اسلامی قد علم کند.

بسیج عامل وحدت و همبستگی درکشور

وی افزود:بسیج مهمترین عامل وحدت و همبستگی در نظام جمهوری اسلامی است و آنچیزی که موجب نزدیکی ملت ها می شود بعضا زبان ، نژاد و روابط قومی و قبیله ای است و برخی وقت ها همین اشتراکات باعث اختلاف بین ملت ها شده است، اما آنچیزی که در نظام اسلامی ایران  مشترک است فرهنگ و تفکر بسیجحی است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:امروز شاهد شکل گیری بسیج در سایر اقشار به صورت تخصصی هستیم و این اقشار تخصصی برای خدمت به مردم است ، این رویکرد جدید بسیج در اولویت خدمت رسانی به مردم در ابعاد مختلف امنیتی ،اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی وسیاسی به مردم است و بسیج مانند همیشه درتمامی عرصه ها همچنان پیشتاز است.

وی افزود:عزیزان بسیجی همه افتخار این را دارند که عضو گروه های جهادی باشند و مشکلات مردم را مرتفع کنند که در بعد اجتماعی به مردم خوب کشور خدمت می کنند،حلقات صالحین از برکات فعالیت های امروز بسیج است و نیزکمک به کشاورزان و اجرای طرح همگام با کشاورز در بهره وری تولید و کمک به رونق اقتصاد و فعال کردن چرخه اقتصاد کشور از فعالیت های بسیج صنعت است.

رونق بخشی به مساجد رویکرد بسیج

نورایی نسب تصریح کرد:رویکرد دیگر بسیج بحث مسجد محوری است ،انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت و مساجد مرکز اعزام نیرو در زمان جنگ به جبهه ها بود و امروز دشمن در صدصد است ارتباط نسل جوان ما رابا این پایگاه عظیم کم رنگ کند و لذا یکی از برنامه های محوری بسیج توجه ویژه به مسجد محوری و رونق دادن به مساجد است.

وی افزود:رهبری فرمودند که بسیج برای جوانان شور آفرین است، آن چزی که باعث می شود جوانان به طور جهادی در خدمت به محرومین باشند و در عرصه امنیت نیز کمک و یاری کننداین همان شور انقلابی است.

نورایی نسب تاکید کرد:آن چیزی که باعث شد دشمنان همواره از ما بترسند و دوستان ما در سایر بلادها امیدوار باشند همین فرهنگ بسیجی است که برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان ترس آفرین است.

تشکیل تمدن اسلامی هدف اصلی بسیج

وی گفت:امروز فرهنگ و تفکر بسیجی لرزه برتن استکبارجهانی خاصه آمریکا انداخته است و امیدواریم روزی برسد که با تشکیل تمدن اسلامی درجهان شاهد رونق اسلام و زمینه سازی برای ظهور صاحب الزمان (عج)باشیم.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها