نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آبان 1396 - 19:27
فرماندار گچساران گفت: طی سه روز اخیر مردم خیر این شهرستان ۱۱میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان استان کرمانشاه کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران گفت: طی سه روز اخیر مردم خیر این شهرستان ۱۱میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان استان کرمانشاه کمک کردند.

وی ضمن تقدیر از همت بالای مردم گچساران افزود: این مبلغ در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی شامل پتو، آب معدنی، برنج، روغن، کنسرو، خرما، شیر خشک، لوازم بهداشتی و لباس بوده است.

رحیمی ادامه داد: کمک های غیرنقدی مردم خیر گچساران با یک دستگاه تریلر و ۴کامیون برای کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه به مناطق آسیب دیده ارسال خواهد شد.

وی اظهار کرد: هم اکنون کمک های مردم گچساران به زلزله زدگان در حال تفکیک و بارگیری برای ارسال به مناطق زلزله زده است.

رحیمی با بیان اینکه پایگاه های هلال احمر و کمیته امداد در نقاط مختلف شهر و مراکز بخش ها آماده دریافت کمک های مردمی هستند، افزود: شهروندان همچنین می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ نزد بانکهای کشور واریز کنند.

 زمین لرزه شدیدی ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶ با قدرت ۷,۳ درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای ۹.۳۳ کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

کانون این زمین لرزه مرز ایران و عراق نزدیکی شهر ازگله در استان کرمانشاه گزارش شده که زیان ها و خسارت های مالی و جانی زیادی به بار آورده است.

زلزله ۷,۳ ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون ۴۳۲ کشته و هفت هزار و ۸۱۷ مصدوم داشته است.این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و ۹۵۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها