نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. آبان 1396 - 14:24
دوستانی که فقط عکس رئیس جمهور اصلاحات را دیده اند و حتی دوران ریاست جمهوری اش را درک نکرده اند و حتی به خود زحمت نداده اند چند خطی از تاریخ معاصر منتهی به ایشان را بخوانند باید بدانند صرفا علاقه ی افراطی به ایشان ملاک اصلاح طلبی و سواد سیاسی تلقی نمی شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این روز ها با ورق زدن صفحات بیشمار فضای مجازی شهرمان گچساران ، بیش از آنکه به تلاش های نماینده شهرستان در جهت خدمت به مردم شریف حوزه ی انتخابیه باشد در واقع پوپولیست پوچی است از بچه سال های سیاسی ای که خود را قطب اصلاحات گچساران می نامند.
کسانی که گردانندگان ستادهای مجازی و درواقع پاتوق های مختلط ستادی شیخ حسن بودند حالا در قامت نواصلاح طلبان جوان در جریان فکری _ سیاسی شهرستان چونان قارچ ریشه دوانیده اند.
این گروه در واقع دوخط قرمز مشخص دارند .
اول تاجگردون و دوم نقد
اول از هر چیز راه را بر هرگونه تلاشی که در راستای سوال یا نقد بر نماینده ی محترم است به خیال خودشان بسته اند و البته شاید درمواردی هم تواتسته اند ببندند اما منظور حقیر از نقد عبارت است از پرهیز از هرگونه مباحثه ای که دانش اندک و پوچی تفکرشان را نمایان می سازد‌.
در مورد دکتر تاجگردکن امیدوارم نماینده ی محترم علیرغم اینکه این گروه سیاهی لشگر ایشان می توانند باشند ولی باتوجه به جنبه ی عمومی مسولیتشان پیراهن دیپلماتش را آلوده ی این لکه ها نکند مخصوصا که کوچکترین آلودگی از فاصله های خیلی دور هم بر پیراهنشان پیداست.
اما دوستانی که فقط عکس رئیس جمهور اصلاحات را دیده اند و حتی دوران ریاست جمهوری اش را درک نکرده اند و حتی به خود زحمت نداده اند چند خطی از تاریخ معاصر منتهی به ایشان را بخوانند باید بدانند صرفا علاقه ی افراطی به ایشان ملاک اصلاح طلبی و سواد سیاسی تلقی نمی شود
به ساده انگارانی که وارد این بازی خطرناک شده اند تذکر می دهم که بازیگران پرده ی دوم این بازی هرکدام دارای مشاغل و مناصبی هستند که فعلا یک مصونیت عمومی برایشان ایجاد کرده است اما شما هنوز اول راه هستید و خطرات پرشمارهستند و درواقع بازیچه ی دست پرده های دوم سهم خواهی و انحصار طلبی سیاسی شهرمان هستید و چه بسا همانطور که آنها سال هاست پرده ی دوم هستند شاید شما هم هرگز حتی به همین پرده ی دوم هم راه پیدا نکنید.
آنانی که خودرا صاحب حلقه های فکری جریان اصلاح طلبی شهر می دانند خائنینی هستند که دوران نمایندگی سید قدرت نه اصلاح طلب و نه اصولگرا که جویای کار بودند و وقتی از نمد سید قدرت کلاه اشتغال دوختند ، شنل اصلاح طلبی بر کردند.
نهایتا می بینیم که این جریان پوچ با نسبت دادن خود به نماینده ی فعلی ضمن فشار برای اخذ امتیازات و سهم خواهی بدنبال انحصار طلبی سیاسی در جریانات فکری شهرمان است.
همشهریان عزیز اگر لازم شد پرده های بی پرده تری از این خیانت ها را برایتان روشن می کنم.
واعظان کاین جلوه بر محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
س.رامین

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها