نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. مهر 1396 - 13:34
امام جمعه گچساران گفت:آقایان مسئول از خرج کردن نترسید و حاضرم قسم بخورم که خیلی افراد گفته اند که وقتی در این راه ها خرج کردیم خداوند چند برابرش را داده است توقع دارم عامه مردم بخوص بازار ما با شهامت به میدان بیایند و داعیه دار این مجالس عزداری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ بررسی ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله ملک حسینی در چهارم آبانماه سال جاری دریاسوج ،گفت:توجه داشته باشید آیت الله ملک حسینی هم فقیه بود،هم اصولی بود ، هم مورخ و هم مجاهد بود.

وی افزود:مرحوم آیت الله ملک حسینی هم سیاسی بود و هم اهل زهد و تقوا و ولایتمدار بود ،شخصیت بزرگی که افتخار جنوب کشور بودند.شهامت و شجاعت ایشان در دوران طاغوت زبانزد عام و خاص بود ،بنابراین لازم است چنین شخصیتی را بیشتر بشناسیم.

حجازی درادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان جوان ،گفت:رهبری فرمودند امروز نباید مطالبی مطرح شود که مثلا اگردر فلان قضیه توافق نکردیم چنین و چنان می شود.این از القاعات دشمن است که ما باید بی اعتنا به این القاعات مصالح خودمان را خودمان بفهمیم و آن را از دشمن نشنویم.

وی افزود:رهبری فرمودند:دشمن در برون مملکت چه می گوید ،که هر چه می خواهد بگوید و آنچه مهم است این است که ما باید در درون کشور با تدبیر،با اتحاد و با توسل به اهل بیت(ع) و توکل به ذات مقدس باری تعالی، ما باید تصمیم بگیریم.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:رهبری فرمودندکه بارها گفته ایم که با سرمایه گذاری خارجی از جمله غربی ها مشکلی نداریم اما نباید اقتصاد کشور به ستونی متکی باشد که با نعره شخصی مثل ترامپ بلرزد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسمات سخنرانی و روضه خوانی 5شب آخر محرم درگچساران گفت:باید از عامه مردم متدین و ولایتمدار گچساران تشکر کنم و از مسئولینی که عنایت و توجه به این مراسمات کردند، بسیار تشکر می کنم.

حجازی ادامه داد:از مجموعه سپاه پاسداران و بسیج که درحقیقت مدیریت برنامه ها را برعهده داشتند و مخصوصا از حوزه های علمیه بویژه حوزه علمیه برادران نیز قدردانی می کنم که به هرحال کار بزرگی انجام شد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:خیلی از عزیزان اظهار داشتند که این کار نمی شود ولی با عنایت امام زمان(عج)به خوبی انجام گرفت واگر تلاش کنیم این جلسات را به طور مداوم داشته باشیم و عامه مردم را اطلاع بدهیم که شرکت کنند ،دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

خطیب جمعه گچساران افزود:به هر حال لازم است چنین برنامه هایی درسطح شهرستان انجام شود و درواقع زیرساخت های فرهنگی بزرگی برای شهر ترسیم کنیم تا آینده دشمن به فکر انحراف نسل جوان ما هم نیافتد.

حجازی گفت:با عنایت و توجه و حمایت امام زمان (عج) ما پنج شب آخر ماه صفر را به همین سبک برنامه خواهیم داشت و تلاش داریم در ایام فاطمیه و اعیاد و دیگر ایام نیز چنین برنامه هایی در این شهرستان برگزار شود.

امام جمعه گچساران درادامه تصریح کرد:آقایان مسئول از خرج کردن نترسید و حاضرم قسم بخورم که خیلی افراد گفته اند که وقتی در این راه ها خرج کردیم خداوند چند برابرش را داده است توقع دارم عامه مردم بخوص بازار ما با شهامت به میدان بیایند و داعیه دار این مجالس شود.

وی افزود:عزیزان شرکت نفت تلاش کنند با حل مشکل بحث بازرسی و امثال آن پای کار باشند واز همینجا اعلام می کنم که عزیزان بازرسی در سطح استان و کشور اجازه بدهند در بحث ترویج فرهنگ دینی دست مسئولان باز باشد و اجازه ندهیم دشمن بیاید و نسل جوان را از ما بگیرد، که باید کار کرد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:درهمین جا ازاستاندار محترم کهگیلیویه و بویراحمد باید یک تشکر ویژه هم داشته باشم، اما ایشان رسما قول دادند و بنا شد که یک مرکز تخصصی قرآن و عترت در این شهرستان احداث شود ،یعنی کار بزرگ علمی که اساتید محترم حوزه و دانشگاه از سایر نقاط استان از این مرکزبهره برداری کنند.

انتهای پیام/م

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها