نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. شهريور 1396 - 22:58
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم شهرداری ارومیه را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دلیل محرومیت از بازی های خانگی امروز در اهواز میزبان شهرداری ارومیه بود.

برای نفتی‌های گچساران در این دیدار علی خالصی، وحید ارمی، بهزاد داوودی، علی جهانگیری، علی حدادی،  سجاد عباسی، علی کرمی، حبیب حبیب‌پور، محمد ملایی، محمد جلیزی و سعید کاظمی به میدان رفتند.

تک گل این دیدار در دقیقه 21 توسط سجاد عباسی به ثمررسیدتا تیم فوتبال  نفت و گاز گچساران با این پیروزی با چهار امتیاز در جایگاه هفتم جدول این رقابت ها قرار بگیرد.

ابوالحسن غلامی رییس ورزش قهرمانی نفت و گازگچساران بعد از برد شیرین مقابل شهرداری ارومیه باحضوردررختکن خطاب به بازیکنان این تیم گفت :امروز بازی سخت وزیبایی را تماشا کردیم ،صورت ماه تک تک شما عزیزان را می بوسم که باعث خوشحالی مردم گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد شدید ،نتیجه این دیدار حاصل زحمات کلیه مجموعه بود که با تمام توان در خدمت تیم هستند.

وی افزود:اولین پاداشی که به شما تقدیم می کنیم لغو محرومیت دو بازی خارج خانه خواهد بود .

غلامی تصریح کرد:آقای حبیبی رئیس امور ورزش علیرغم حضور در مراسم خاکسپاری خواهرشان بازهم پیگیر نتیجه دیدار بودند و چندین بار با عزیزان حاضر در ورزشگاه تماس گرفتند که خداراشکر با کسب برد شیرین باعث شادی همه مجموعه نفت شدید .

وی گفت:شما عزیزان از حدود دوماه فعالیت تاکنون بیش از ۳۵ روز خارج ازگچساران بودید وفشار روحی وجسمی فراوانی رو تحمل کردید ولی بااستقامت و همدلی سرافرازشدید.

غلام اظهارکرد:امیدوارم با درایت دست اندرکاران مرتبط با امنیت ومردم فرهیخته گچساران زمینه بروز چنین جریمه های مادی،روحی وجسمی درحق تیم شایسته ومظلوم نفت فراهم نشود.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها