نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. شهريور 1396 - 10:28
صیدالی مدیرعامل علیرغم بدبیاری ها در روزهای نخست، توانسته آرامش نسبی را به نفت و گاز بازگرداند،مدیری که هنوز نتوانسته بود فاتح قلوب گچسارانی ها شود با دو حرکت اخیر شاه نفتی ها را کیش کرد ولی تا مات نمودن گچساران، حرکات زیادی باقی مانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بهنام عکاشه-انتخاب علی کردلو به عنوان مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اگرچه از مدت ها پیش روی آن بحث می شد و کسی را چندان متعجب نکرد ولی در عین حال فقط یک انتصاب ساده نبود و درون خود پیام های فراوانی به جامعه گچسارانی داشت.

بعد از وقایع تلخ این روزهای گچساران، شاید علنی شدن ابلاغ کردلو موجب شود برخی حاشیه ها در هفته های اخیر در قشقائی ها بسیار کمرنگ شده و تا حدودی این بخش مهم از جامعه گچساران به بازی برگردند.

انتصاب کردلو را اگر در کنار آخرین ابلاغ هوشنگ صیدالی در نفت بیاوریم، به این نکته می رسیم که صیدالی علیرغم بدبیاری ها در رورهای نخست، توانسته آرامش نسبی را به نفت بازگرداند و "مین آفیس" روزهایی مانند روزهای سال اول صدارت باورساد را تجربه می کند.

باورساد اما در روزهای آخر خود را در مقابل واقعیات سیاسی و اجتماعی قرار داد و برکناری را به جان خرید و البته ارتقائی شکوهمند یافت.

خودکار صیدالی وقتی روی کاغذ نام "علی وفائی"( رئیس واحد بهره برداری شرکت نفت و گاز گچساران) را می نوشت شاید خیلی ساده می نمود ولی واقع این است بعد از فوت ناباورانه "حسین توکلی" و شاید حتی خیلی قبل تر از آن، هنگامی که پاکدل آنها را منزوی کرد، کمتر کسی باور می کرد روزی علی که دانش آموخته مکتب حسین بود چنین افتخارآمیز از ریاست زون(zone) بی بی ۱ به ریاست اداره بهره برداری گچساران برسد.

تقریبا همه خوشحال بودند. چون این بار سابقه، تخصص و تعهد(با احترام به مدیران پیشین بهره برداری) نمود بهتری در نفت داشت و البته انتصاب وفائی نیز بازتاب اجتماعی مثبتی داشت و کلونی قدیمی گچساران(کیسفی) که مدت ها در انزوا بود را هم وارد گردونه مدیریت نمود.

این شاهکاری ماندگار از صیدالی بود،مدیری که هنوز نتوانسته بود فاتح قلوب گچسارانی ها شود با دو حرکت اخیر شاه نفتی ها را کیش کرد ولی تا مات نمودن گچساران، حرکات زیادی باقی مانده است.

صیدالی گشایش های خوبی در شطرنج نفت داشته ولی آنجه در آخر نتیجه را مشخص می کند تلاش برای شکست دادن شاه حریف در زمینی خالی از مهره های زائد است.

همان کاری که باورساد انجام داد و نتیجه را واگذار کرد و بعید است صیدالی هم در این راه نتیجه ای جز این عایدش شود.اما او زیرک تر از این حرف هاست. او به شاه کاری ندارد و مانند باورساد و پاکدل، از بازی نفت مات نمی خواهد،پات ایده آل او از این شطرنج است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها