نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. شهريور 1396 - 14:50
امام جمعه گچساران گفت: در دنیا انجمن های حمایت از حیوانات تشکیل شد و برخی افراد از سگ و الاغ حمایت می کنند، اما امروز لال شده اند و نفس نمی کشند که به چه دلیلی جمعیت زیادی از مسلمانان جهان به خاک و خون کشیده می شوند و هیج اعتراضی هم نمی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به روز عید سعید غدیر خم ،گفت:در شب و روز عید غدیر وسعت در خانه ،خوش اخلاقی با اهل خانواده ،دستگری از مستمندان و کمک به فقرا بسیار توصیه و سفارش شده است.

وی افزود:توصیه می شود هر شخصی در هر مکان و جایگاهی در نظام اسلامی خدمت می کند باتقوا باشد و ملاک را تقوا قرار دهد،الگوی حکومتی را الگوی حکومتی امیرالمومنین علیه السلام قراردهند و تلاش شود همه در هر نقطه ای که باشند به سمت سبک و سیره امیرالمومنین علیه السلام گام بردارند.

وی با اشاره به برگزاری جشن های عید غدیر گفت:باید جشن هایی برگزار کنیم که به سمت امیر المومنین علیه اسلام باشد و توجه داشته باشیم که همه مردم مسئول هستند و نباید اجازه داد کنسرتی نامناسب و  برخلاف مسیر امیرالمومنین(ع) در شهرما اجرا شودچه بسا که ملاک حکومت مشی امیرالمومنین(ع) است.

حجازی درادامه با اشاره به قیام 17شهریور 57،اظهارکرد:این روز جمعه خونین نام گرفت وجمعی زیادی از مردم بی دفاع توسط رژیم منحوس ستمشاهی به شهادت رسیدند که علو درجات همه شهدا را از خداوند منان مسئلت داریم در این روز حمام خون راه انداختند و این نکته باز باید توجه شود که حمام های خون به راه افتاد تا حکومت سبک و سیاقش علوی شود.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به روز جهانی مبارزه با بی سوادی گفت:به وزارت آموزش و پرورش و همه کسانی که خدمت می کنند این روز بزرگ را تبریک عرض می کنم و خداوند توفیق دهد همه کسانی که در این عرصه تلاش می کنند معضل بی سوادی ریشه کن و محو شود.

خطیب جمعه گچساران درادامه به کشتار بی رحمانه مردم مظلوم میانمار اشاره کرد و افزود:میانمار کشوری است که اکثر جمعیتش بودایی است و مدتها رهبر کنونی شان در حصر و زندان بود و به اصطلاح مبارزه می کرد و معتقد بود که انسان باید آزاد باشدکه به هرحال به هر دلیلی موفق شد و در مواردی جایزه صلح نوبل هم گرفت.

وی گفت:الان در کشوری که این موجود رهبرش است بسیار وحشیانه تر از هر حیوان درنده ای با مسلمین برخورد می کنند و قتل و عام جمعیتی و صدها نفری راه می اندازند و این موجود کر، لال و کور نمی فهمد و این درحالی است که نیروهای امنتی هم آنها را تقویت می کند و سلاح می دهند و حتی خودشان هم عملا مردم مسلمان را به خاک و خون می کشانند، فقط به جرم اینکه مسلمان هستند.

حجازی تصریح کرد:در دنیا انجمن های حمایت از حیوانات تشکیل شد و برخی افراد از سگ و الاغ حمایت می کنند، اما امروز لال شده اند و نفس نمی کشند که به چه دلیلی جمعیت زیادی از مسلمانان جهان به خاک و خون کشیده می شوند و هیج اعتراضی هم نمی کنند،بنابراین لازم است جهان بشریت و مدعیان حقوق بشر از خواب غفلت بیدار شود و از این وضعیت توحش اظهار تنفر و مخالفت کنند.

وی درادامه با اشاره به مناسبت جشن عاطفه ها گفت:با توجه به اینکه در شرف آغاز سال تحصیلی جدید هستیم طبیعی است برخی خانواده ها مشکل دارند و نمی توانند مایحتاج فرزندانشان را تامین کنندهمه وظیفه داریم که کمک کنیم و کمیته امداد را در این زمینه ها یاری دهیم .

انتهای پیام/م  

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها