نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. مرداد 1396 - 11:02
همه از سرنوشت 5 مأمور منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد که در ارتفاعات کوه خامی در میان دود و آتش از یک طرف و صخره‌های خطرناک از سوی دیگر گرفتار شده بودند می‌پرسیدند جایی که دیگر تلفن‌های همراه جوابگوی سرنوشت این 5 نفر نبود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، شب گذشته خبری بد و نگران کننده در کهگیلویه و بویراحمد همه را غمگین و ناراحت کردوهمه از سرنوشت 5 مأمور منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد که در ارتفاعات کوه خامی در میان دود و آتش از یک طرف و صخره‌های خطرناک از سوی دیگر گرفتار شده بودند می‌پرسیدند جایی که دیگر تلفن‌های همراه جوابگوی سرنوشت این 5 نفر نبود.

خوشبختانه با دعای خیر مردم و همت همه گروه‌های امدادی و کوهنوردان بالاخره این 5 نفر نجات یافتند تا کابوس تلخ شب گذشته فراموش و به خاطره شیرین امروز تبدیل شود و همه اقشار مردمی به خصوص کارکنان خدوم منابع طبیعی با دیدن دوستان و همکاران خود باز هم مانند گذشته برای حفظ میراث گرانب های طبیعی استان از خود همت و ایثار به خرج دهند.

عزت الله بهشتی فرمدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص گفت: ۵ مأمور منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در کوه خامی نجات یافتندکه خوشبختانه ۳ نفر از آن‌ها هیچ مشکلی ندارند و ۲ نفر دیگر هم دچار کمی مصدوم شده اند.

وی افزود:مأموران ما در بدترین شرایط که هیچ گونه ارتباطی با سایر همکاران نداشتند در همان لحظات سخت نیز مشغول خاموش کردن آتش در ارتفاعات کوه خامی بودند.

بهشتی فر در خصوص آخرین وضعیت آتش‌سوزی کوه خامی گفت: تنها لکه‌هایی در برخی از صخره‌ها وجود دارد که دود از آن‌ها متصاعد می‌شود اما به صورت کلی آتشی در کوه دیده نمی‌شود وهمکاران ما در منطقه مستقر هستند تا در صورت بروز دوباره آتش سوزی کار خود را شروع کنند.

گفتنی است کوه خامی بیش از سه روز است که از سمت شهرستان گچساران در آتش می سوزد.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها