نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. فروردين 1396 - 9:13
یکی ازبستگان مصدومان حادثه دیده گفت:متأسفانه 5 تن از مصدومان این حادثه که دچار سوختگی شدید شده بودند جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صبح روز جمعه در حادثه انفجار یک منزل مسکونی در محله لبنان گچساران ۶نفراز اعضای یک خانواده دچار سوختگی شدید و به مراکز درمانی منتقل شدندکه مصدومان این حادثه دلخراش  4 مرد و یک زن  و یک کودک بودند.

مصدومین که دچار سوختگی شدید شده بودند توسط اورژانس پایگاه یک ودو شهری ۱۱۵ جهت مداوا به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند که در ادامه دو نفر از مصدومان از طریق آمبولانس به شهرستان گناوه و همچنین دو مصدوم دیگر این حادثه بوسیله بالگرد به شیراز منتقل شده بودند.

یکی از نزدیکان مصدومان حادثه دیده نیزدر این خصوص گفت:متأسفانه 5تن از مصدومان این حادثه که دچار سوختگی شدید شده بودند جان خود را از دست دادند.

وی افزود:یک مصدوم دیگر این حادثه(عروس خانواده) وضعیت چندان مطلوبی ندارند و در یکی از مراکز درمانی مرکز استان تحت نظر است.

به گفته مسئول ایستگاه شماره یک آتش نشانی گچساران ، بر اساس بررسی‌های اولیه کارشناسان، نشت و تجمع گاز شهری سبب این حادثه بوده است.

 
 
انتهای پیام/م
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها