نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. فروردين 1396 - 8:37
تاجگردون نوشت:ازآنجاکه در اواخر سال گذشته سهمیه قیر بسیار بالایی به شهرداری داده شد انتظار داشتم در شب عید و یا روزهای اول سال اکثر معابر شهر روکش آسفالت شود، بیم آن دارم به دلیل فوق فعالیت شهرداری کند شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در یادداشتی خطاب به اردلان زینل زاده شهردار گچساران نوشت:

به نام خدا

جناب آقای مهندس زینل زاده
شهردار محترم دوگنبدان
با سلام و احترام
 پیرو جلسات و مذاکرات مکرر در چند وقت اخیر، تمایل نداشتم این یادداشت را تقدیم و یا رسانه‌ای کنم اما حسب ضرورت و اینکه مردم و مدیران از حیث روانی و اجرایی می‌بایستی همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند نکات زیر به استحضار می‌رسد و لذا ضرورت به توجه بیشتر می‌باشد:

 – به نظر می‌رسد جهت رهایی از شبهه سرعت فعالیت شهرداری در راستای تبلیغات انتخابات شورای شهر، فعالیت اجرا طرح‌های عمرانی کند و طی یکی دو ماه گذشته ضعیف شده است.

 – همچنان که خود و اعضاء شورا مستحضرید، در روزهای پایانی سال گذشته تلاش کردم بسیاری از امور جاری شهرداری و پرداختی به کارکنان مرتفع گردد لذا اینک انتظار عموم مردم فعالیت بیشتر از سوی شهرداری است.

 – ازآنجاکه در اواخر سال گذشته سهمیه قیر بسیار بالایی به شهرداری داده شد انتظار داشتم در شب عید و یا روزهای اول سال اکثر معابر شهر روکش آسفالت شود. بیم آن دارم به دلیل فوق فعالیت شهرداری کند شود لذا خواهشمند است تسریع شود و خدمت به شهروندان و اجرا طرح‌ها را به هر دلیل و بهانه‌ای کند نکرده و قطعاً اعضاء محترم شورای شهر، نه درگذشته و نه حال قصد سو استفاده از خدمات شهرداری را نداشته و مردم عزیز نیز قوه تشخیص سره از ناسره را دارند. انشالله با توزیع فعالیت در کلیه مناطق شهری در روزهای آتی این مهم اجرایی گردد.

 – انتظار دارم طرح‌هایی که در ایام قبل از انتخابات قابل کلنگ زنی و یا بهره‌برداری هستند و همگی مراحل خود را طی کرده و به تأیید شورای محترم شهر رسیده انجام‌شده و فعالیتتان کند نشود؛ از قبیل افتتاح طرح‌هایی کنارگذر زیرگذر، کلنگ زنی سینما، آغاز فعالیت بهسازی خیابان بلادیان، افتتاح ادامه بلوار شهید تاج گردون، سرعت عملیات بهسازی در بافت فرسوده و ده‌ها طرح مهم دیگر شهری…

– سال ٩۶ با هر ترکیبی که شورای شهر به خود ببیند و با توجه به منابع نسبتاً قابل‌توجهی که پیش‌بینی‌شده، سال شکوفایی فعالیت شهری می‌باشد.

ضرورت دارد سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده و همچنان که در جلسات جمع‌بندی گردید، اعضاء محترم شورای شهر تا آخرین روز خدمت در این دوره شورا که قریب به نیمی از سال تداوم خواهد داشت اهتمام بر اجرا طرح‌های توافق شده داشته و شما نیز در این امر سرعت عمل بیشتری مبذول دارید.

 – در خاتمه امیدوارم مردم عزیز همکاری و همراهی لازم را داشته و مسئولین ادارات نیز همکاری مؤثر را مبذول می‌فرمایند.
 غلام‌رضا تاج گردون

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها