نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. فروردين 1396 - 21:25
تیم نفت و گاز گچساران در هفته پنجم از مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال تیم شهرداری تبریز را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم نفت و گاز گچساران در هفته پنجم از مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال تیم شهرداری تبریز را با شکست بدرقه کرد.نفتی ها در این دیدار با نتیجه سه بر یک تیم تبریزی را شکست دادند تا با این پیروزی به صدرجدول گروه الف دست پیدا کند.

این بازی که عصر امروز در ورزشگاه شهید بشارت گچساران انجام شد با برتری سه بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید تا نفتی های گچساران سومین بازی خانگی خود در این مرحله را با پیروزی پر گل پشت سر بگذارند.

گلهای تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار در دقایق 12 و 33 هر دو از روی نقطه پنالتی توسط مرتضی حیدری و در دقیقه 66 توسط علی جهانگیری زده شد و تک گل تیم حریف توسط علی محمدی در دقیقه 66 از روی نقطه پنالتی زده شد.

نفتی های گچساران در این دیدار با ترکیب عبدالصمد احمدی،ساسان شیرمردی ،علی جهانگیری،عماد قاسمی،اسماعیل هاشمی نیا، یحیی رحمانی،محمد نوروزی ،مرتضی حیدری، علی کرمی، سهیل صالحی  و فرشید پاداش به میدان مسابقه وارد شدند.

همچنین تعویض های این تیم بدین صورت انجام گرفت که در دقیقه 75 ، فرشید علیزاده بجای سهیل صالحی و در دقیقه 85 کریم شاوردی بجای محد نوروزی به بازی آمد و در آخرین تعویض در دقیقه 90 مصطفی نوبخت بجای فرشید پاداش بازی وارد میدان شد.

نیمه اول این دیدار با شروع طوفانی نفتی های گچساران همراه بود که از همان لحظه های ابتدایی بازی با انگیزه فراوان به سمت دروازه حریف حمله کرذند و بازی تهاجمی شاگردان یزدی در دقیقه 12 بازی جواب داد و مدافع حریف برروی فرشید پاداش مرتکب خطای پنالتی شد تا مرتضی حیدری زننده گل اول این بازی باشد.

در ادامه باز هم طلایی پوشان نفت گچساران موقعیت مناسب برای گلزنی داشتند که این بار در یک حمله برق آسا مدافع تیم شهرداری تبریز سهیل صالحی را درون محوطه جریمه سرنگون کرد تا بازهم نفتی ها صاحب ضربه پنالتی شوند و مرتضی حیدری در دقیقه 33 با روحیه بالا دومین گل خودش و زرد پوشان نفت را به ثمر رساند

با ده نفره شدن حریف فشار نفتی ها بر روی دروازه تیم تبریزی بیشتر هم شد و در چندین صحنه تا آستانه فروپاشی مجدد دروازه حریف پیش رفتند که با عکس العمل خوب دروازبان حریف مواجه شد تا نیمه اول با برتری مطلق نفتی ها به نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم تیم شهرداری تبریز که چیزی برای از دست دادن نداشت با جرات بیشتری در زمین نفتی ها حاضر شدند و از روی یک پرتاب اوت دستی که با خطای هند مدافع نفت همراه شد صاحب ضربه پنالتی شدند تا در دقیقه 60 علی محمدی گل اول این تیم را به ثمر رساند.

با اخراج علی کرمی و رسیدن اختلاف گل به حداقل بازی برای دقایقی حساس تر از قبل شد و تا اینکه در یکی از حملات نفتی ها ارسال زیبای مرتضی حیدری از نقطه کرنر را علی جهانگیری مدافع پیش تاخته نفتی ها به گل سوم این تیم تبدیل کرد تا باردیگر اختلاف گل به دو برسد.

در روزی که هواداران پرشور حامی تیم نفت و گاز گچساران همانند بازیهای قبلی تا لحظه سوت پایان بازی به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند نیمه دوم بازی بعد از گل سوم نفتی ها و از دست رفتن دو موقعیت دیگر توسط این تیم بیشتر با برتری تیم میزبان پیگیری شد تا نفت و گازگچساران این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

بدین ترتیب در پایان دور رفت مرحله دوم در گروه اول تیم نفت و گاز گچساران با کسب این پیروزی و با 9 امتیاز و بدلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شهرداری همدان در صدرجدول گروه قرار بگیرد.

همچنین بازی بعدی این تیم در هفته ششم در روز 30 فروردین در تبریز میهمان تیم شهرداری تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها