نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. فروردين 1396 - 9:44
جمعی از جوانان شهرستان های گچساران و باشت به سخنان روز گذشته تاجگردون در انتقاد شدید از منتقدان برگزاری جشنواره مشک و ملار واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی از جوانان شهرستان های گچساران و باشت به سخنان روز گذشته تاجگردون در انتقاد شدید از منتقدان برگزاری جشنواره مشک و ملار واکنش نشان دادند که در زیر می خوانید.

نماینده مردم گچساران و باشت در اختتامیه جشنواره “مشک و ملار” که در سرآب ننیز برگزار شد سخنانی را ایراد کرد که مجموعه ای از تناقض بین گفتار و طرز تفکر ایشان را برملا می نماید. برای اثبات این ادعا لازم نیست جای دوری رفت و استناد به متن سخنرانی مذکور کافی است.

ایشان در این سخنرانی می گوید:” نمی گذاریم جامعه مان جامعه بسته ای شود ….” ولی در ادامه صحبت های خود به جای اینکه سخنان آقای دکتر زراعت کیش را نقد کند به شخصیت ایشان حمله کرده و در جملاتی مملو از بی احترامی اتهاماتی چون “تظاهر و دورویی” را متوجه او نموده که نشان دهنده این است که اولاً این سخنان با عصبانیت ابراز شده و ثانیاً آقای تاجگردون در میدان عمل قائل به جامعه ای باز نیست و نهایتا اینکه چنین جملاتی توهین آمیز از یک نماینده تعجب برانگیز می باشد .

اما مطلب دیگری که در خصوص سخنان آقای تاجگردون باعث می شود علامت سوالی در ذهن متبادر شود این است که به نظر می رسد ایشان بدون آگاهی از تمام محتوای سخنان آقای زراعت کیش اظهار نظر و قضاوت نموده است، چراکه در هیچ کجای صحبت های آقای زراعت کیش حرفی از مخالفت با شادی و نشاط مردم به میان نیامده و تنها انتقاد آقای زراعت کیش در نحوه اولویت بندی های مسئولین برای حل مشکلات مردم و اشتغال بوده است.

باید توجه داشت که شادی و نشاط پایدار در ایجاد اشتغال و امنیت برای مردم است نه جشنواره هایی که بوی تبلیغات و یارگیری می دهد. پس بنظر می رسد آقای تاجگردون بجای اتلاف وقت خود و مسوولان در برنامه ریزی و هزینه گزاف جشنواره ها و حاشیه سازی های انتخاباتی، وقت خود را برروی حل مشکل کشنده بیکاری و رکود شدید تولید در سطح شهرستان متمرکز نماید تا بجای روند فزاینده بیکاری جوانان بی گناه که نتیجه عمل نماینده محترم است شاهد شکوفایی تولید و اشتغال در منطقه باشیم.

جمعی از جوانان انقلابی شهرستان گچساران و باشت
 
انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

سلام.احسنت متن جالب و کارشانسی شده ای بود.ممنون از سخنان بجا و سنجیده این جوانان .جناب آقای تاجگردون کمی از این جوانان یادبگیروبه داد مردم برس.
باید بگویم وقتی اقای رزاعت کیش گفتن این افتضاح مشک و ملار دیگه باید به کجایی بقیه جملات گوش داد .جمله خیلی تخریبی گفتن

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها