نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. اسفند 1395 - 8:59
روحانی فعال در عرصه سیاسی و مذهبی شهرستان گچساران گفت: جوانان شهرم از دغدغه زیادی که از بیکاری دارند و به آن فکر میکنند اکثریت جوانان شهر من درسن جوانی به افسردگی دچارشده اند و همه نالان هستند و ناامیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام احمدمحمدی از روحانیون جوان فعال در عرصه سیاسی و مذهبی شهرستان گچساران که در جمع عده ای از دانشجویان وجوانان گچسارانی به مناسبت ایام فاطمیه به سخنرانی پرداخت و با تسلیت این ایام به مشکلات و معضلات اساسی شهرستان گچساران و مردم این شهر بخصوص جوانان و قشر فقیر اشاره کردندکه موجب استقبال حاضران قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ما در شهرستانی زندگی می کنیم که یکی از ثروتمندترین شهرهای ایران از لحاظ منابع و مخازن نفتی است امامردم شهر من با اینکه تمام این آلودگی های نفتی و در بعضی مناطق حرارت های داغ و سوزان ناشی ازچاه های نفت  را تحمل میکننداکثرا مردمی فقیر هستند که عده ای کم در آمد و عده ی زیادی هم هیچ درآمدی ندارند و درفقر عجیبی به سرمی برند.

محمدی ابراز داشت: در شهری زندگی می کنم که با این همه منابع و مخازن و فرصت های اشتغال زایی متاسفانه براثرسوء مدیریت بعضی از مسولین شهرستانم و نهادهای مربوطه نیروهای بومی شهرم بیکار هستند و از بیکاری رنج میبرند و بعضی از ادارات جولانگاه بعضی نیروهای غیربومی شده است.

این روحانی با بیان اینکه گچساران از یک طرف آماربالایی درتولید نفت دارد و متقابلا از طرفی دیگر در آمار طلاق و خودکشی جوانان در رده های صدرنشین کشوری است،عنوان کرد:در گچسارانی زندگی می کنیم که جوانان شهرم از دغدغه زیادی که از بیکاری دارند و به آن فکر می کنند اکثریت آنها درسن جوانی به افسردگی دچارشده اند و همه نالان هستند و ناامیدند.

محمدی ابراز داشت: آقایان باید بدانند که ناامیدکردن این جوانان گناه بزرگی است و این جوانان بی دلیل ناامید نشده اند.

وی افزود: من با صحبتی که باخیلی ازجوانان گچسارانی داشته ام این را فهمیدم که آنها از عدم مسولیت و عدم نظارت بعضی ازمسولین رنج میبرند و متاسفانه از بیماری بعضی از سیستم ها و اخلاق بعضی از کارمندان برخی از ادارات شاکی هستند که جمع این موارد باعث ناامیدی انها از پیداکردن شغل برای آنهاشده است.

این روحانی گچسارانی گفت: مردم گچساران بایدآگاه باشند ودر انتخابات آتی با بصیرت کامل عمل کنند ودست از انتخابهای فامیلی وقبیله ای بردارند و در رابطه با انتخابات تاثیر گذار برشهرستان گچساران افرادی را انتخاب کنند که شایسته و لایق باشندو بتوانند بافکر وتجربه معضلات و مشکلات شهرمان و مردم شهرمان را حل بکنند.

محمدی در آخر از شورای شهرگچساران که اکنون درحال خدمت هستند تشکر کرد و افزود: ان شاءالله که مساله ی انتخابات پیش رو آنها را به خود مشغول نکندو راندمان کارشان را پایین نیاورد واز آنها خواهشمندیم که در این ماه های آخرخدمتشان لطف بکنند و گزارش عملکرد این چهارسال را به مردم ارائه بدهند.

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

احسنت حاج آقا دمت گرم بخدا کیف کردم .خیلی خوب و شیوا گفتی .مردم گچساران مظلوم هستن بخدا
درود خدا بر حاج آقا

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها