نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. دى 1395 - 9:43
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در گچساران خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که قرار بود درمسجد بیت‌العباس(ع) گچساران و با سخنرانی علی خواجوی و غلامرضا تاجگردون برگزار شود،گویا با تغییراتی رو به رو شده است.

بر اساس آخرین تصمیم‌گیری‌ ها در این خصوص ، "بهروز نعمتی" عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در این مراسم به ایراد سخن خواهد پرداخت.

گفتنی است این مراسم روز پنجشنبه ساعت ۱۸ ( ۶ بعدازظهر) در محل مسجد بیت‌العباس(ع) گچساران برگزار خواهد شد.

بهروز نعمتی سخنگوی هییت رئیسه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وعضو ناظر هیئت رئیسه مجلس دهم و نمایندهٔ دورهٔ نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات و نماینده معین شهرستان نهاوند،وی در مجلس نهم سخنگوی هییت رئیسه مجلس و نایب رییس فراکسیون رهروان ولایت و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و عضو فراکسیون ورزش مجلس از حوزهٔ انتخابیهٔ اسدآباد در استان همدان بود.

نعمتی جزو یکی از منتقدان جدی دولت احمدی نژاد بود واز طراحان استیضاح، همچنین از حامیان دولت حسن روحانی است و یکی از یاران نزدیک به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و از سیاستمداران معتدل مجلس می باشد.

در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بهروز نعمتی، در لیست سی نفرۀ ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان، گام دوم در تهران حضور داشت و توانست با کسب ۱،۱۵۸،۰۳۶ رأی، در رتبۀ بیستم تهران، وارد مجلس دهم شود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها