نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. دى 1395 - 17:37
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با صدور پیامی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هوشنگ صیدالی در پیامی درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجاهد نستوه و یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری را به خانواده ایشان و همکاران خود در صنعت نفت تسلیت گفتند.

در بخشی از پیام تسلیت هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران آمده است.
بسم الله الرحمن الرحیم
‘إنّا لله و إنّا إلیه راجعون’
خبر ضایعه دردناک ارتحال ، یار دیرین امام و رهبری، استوانه جهاد و مبارزه بر علیه طاغوت و مدافع مستحکم انقلاب و نظام، مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، موجب تأسف عمیق و تألم بسیار شد.
اینجانب ضمن تسلیت رحلت جانکاه این مبارز انقلابی به تمامی همکارانم، به نیابت از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ارتحال یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و همرزم و همسنگر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دروان سخت مبارزات انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ‘دامت برکاته العالیه’ ،ملت شریف ایران اسلامی، مراجع عظام تقلید و روحانیون، و خانواده محترم آن مرحوم و عموم مردم شریف و ولایتمدار تسلیت عرض نموده و برای ایشان مغفرت، رحمت و غفران از درگاه خداوند متعال خواستارم.
هوشنگ صیدالی
 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها