نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. دى 1395 - 17:01
مستند زیبا و دلنشین "حبیب مرزها" که به معرفی یک سرادر کهگیلویه و بویراحمدی اختصاص دارد از شبکه سوم سیما پخش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار"رهامبخش حبیبی" که به "حبیب مرزها" شهرت یافته تا پانزدهم  مهرماه سالجاری فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان بود و پس از آن با شایستگی کامل معاون هماهنگ کننده مرزبانی کشور شد.

این مستند 30 دقیقه ای که از شبکه سوم سیما با عنوان "حبیب مرزها" پخش شد مربوط به شهریور سالجاری است که سردار حبیبی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان به عنوان حساس ترین منطقه مرزی کشور بوده است.

سردار "قاسم رضایی"، فرمانده مرزبانی کشور در مراسم تودیع فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در وصف سردار "حبیبی" گفته است: "سردار حبیبی به معنای واقعی یک مجاهد خستگی‌ناپذیر است و اظهار رضایت مردم و مسئولان سیستان و بلوچستان از وی صحتی بر این مدعاست و می‌توان از حبیبی به عنوان یک شهید زنده یاد کرد و به معنای واقعی کلمه حق سردار حبیبی شهادت است."

اگر این مستند را ندیده اید پیشنهاد میکنم در زیر این مستند را ببینید و به فرزندان استان افتخار کنید که اینگونه با رشادت و صفای دل از کشور عزیزمان دفاع می کنند.

سردار حبیبی از فرزندان شایسته و قابل تقدیر شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد است که افتخاری است برای جمهوری اسلامی ایران.

 

 

 
انتهای پیام/م
 

دیدگاه‌ها

سلام خسته نباشید ، سردار حبیبی مال باشته !
خدا حفظش کنه،من از نزدیک با ایشان برخورد داشتم و ایشان را کاملا" میشناسم.به معنای واقعی یک مجاهد می باشد.این افراد کمیاب هستن،قدرشان را باید دانست

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها