نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. دى 1395 - 14:40
امام جمعه گچساران گفت: کسانی که رویشان نمی‌شود در نهم دی بیرون بیایند باید شناخته شده و به مردم معرفی شوند،همان گونه که حقوق‌های نجومی و اختلاس‌های میلیاردی معرفی می‌شوند اینها هم باید معرفی شوند و این مسئله برای جامعه روشن شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی این شهرستان گفت:خداوند خطاب به پیامبر می‌فرماید، گروه‌هایی هستند که مومن نیستند و اظهار به ایمان می‌کنند اما هدف آنها ضربه زدن به اصل جایگاه ولایت و رهبری است.

حجازی بیان کرد: این عده به فساد در جامعه می‌پردازند و هنگامی که به آنها می‌گویند ،در پاسخ می‌گویند ما کارمان اصلاح‌طلبی است، به این‌ها می‌گویند این کار به صلاح دین نیست و این چراغ سبز به دشمنان است که در جواب می‌گویند ما تشخیص می‌دهیم، این عده حتی پیامبر(ص) راهم در نشست‌های خصوصی‌شان قبول ندارند.

حجازی افزود: می‌گویند تشخیص ما این است که زندگی مردم اینگونه بهتر می‌شود واین عده می‌گویند ما به دنبال راحتی مردم هستیم و به دنبال این هستند که حلال و حرام مردم را هم بردارند.

وی ادامه داد: آیات قرآن می‌گویند چنین انسان‌هایی منافق هستند و قرآن می‌فرماید، مومن باید هوشیار و موقعیت شناس باشد. برخی‌ها چنین کردند تا رسیدند به فتنه 88 و اگر در جامعه‌ای بصیرت داشته باشد دشمن هر چقدر فضا را غبارآلود کند نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:خدا را شاکریم که به ملت ایران بصیرت داد و دشمن همیشه ناکام ماند،9 دی به خطر خانمان سوز فتنه پایان بخشید و ملت بزرگ ایران 8 ماه با بصیرت تحمل کردند.

حجازی افزود: گفتند شاید فتنه‌گران از خواب خرگوشی بیدار شوند و در سال 88 دشمن خیلی امیدوار شده بود به طوری که همین خانم کلینتون گفت ما به صورت محرمانه کمک می‌کردیم.ولی پس از آن خانم کلینتون رسما اعلام می‌کند که ما رسما در فتنه هستیم و دل مومنین و خانواده شهدا را به درد آوردند.

وی ادامه داد: فتنه گران قلب نایب امام زمان(عج) را شکستند و رهبری در خطبه‌های نماز جمعه گریه کردند و مشاهده کردیم در نماز جمعه تهران چه فرمودند.

حجازی افزود: نمی‌دانم چگونه برخی افراد از رو نمی‌روند و این موضوعات را هم نمی‌دانند، شما داشتید مملکت را ویران می‌کردید و دودستی مملکت را تحویل دشمن می‌دادید، مملکتی که هشت سال در دفاع مقدس خون داده است ولی امروز به راحتی به خیلی از فتنه‌گران پست و مسوولیت داده شده است.

حجازی بیان کرد: برخی‌ها می‌گویند فتنه یک موضوعی بود و باید رهایش کنید اما پیشنهاد می‌دهیم از این پس در تکبیرها و شعارهای مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل و آل سعود شعار مرگ بر فتنه‌گر هم داده شود تا فتنه 88 هیچ‌گاه فراموش نشود.

وی ابراز کرد: شما با پدر و مادر شهدا چه کردید فتنه موضوع کوچکی نبود و به این سادگی نبود و لازم است یک غربال‌گری دیگری صورت بگیرد.

حجازی اظهار کرد: کسانی که رویشان نمی‌شود در 9 دی به بیرون بیایند باید شناخته شده و به مردم معرفی شوند.همان گونه که حقوق‌های نجومی و اختلاس‌های میلیاردی معرفی می‌شوند اینها هم باید معرفی شوند و این مسئله برای جامعه روشن شود.

حجازی ادامه داد: خوشحالم هستیم که در گچساران ساختمان جدیددادگستری برای رفع مشکلات مردم و گرفتن حق مظلومین برای رسیدگی به مشکلات افتتاح شد،دستگاه قضا یک دستگاه مستقل است و امنیت و آسایش کشور در دست دستگاه قضا است.

حجازی در ادامه به مشکلات ساختمان مصلای گچساران اشاره کرد و گفت: حدود بیست سال قبل این ساختمان کلنگ‌زنی شده اما مشاهده می‌کنیم هنوز به اتمام نرسیده است وجلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است اما دیگر کار از جلسه گذاشتن، گذشته است و ما در هفته قبل از مردم و مومنین درخواست کرده‌ایم که از این پس با کمک مردم و با اعلام شماره حسابی که در این زمینه افتتاح شده است وارد عمل شویم و کار را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

کیا روشون نمیشه بیان بیرون؟

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها