نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آذر 1395 - 20:18
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تقدیر ویژه از پایگاه خبری صبح زاگرس به خاطر گفت و گو و معرفی هنرمند معلول یاسوجی در فضای سانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور و همچنین فعالیت های این پایگاه خبری در انعکاس رویدادهای خبری تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در بازدید از دفتر پایگاه خبری صبح زاگرس گفت: کاررسانه یک کار سخت و طاقت فرساست و نیازمند دیدگاه های قوی و فکر روشن است.

حسنی نقوی  ابراز داشت: وقتی فردی کار رسانه ای می کند اعتراض ها و انتقادات زیادی به او وارد است اما باید کار خود را انجام دهد و رسالت رسانه را به نحو شایته ای به انجام برساند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: رسانه حلقه رابط بین مردم و حکومت است و هرچه دقیق تر باشد پیام مردم به حکومت و پیام حکومت به مردم درست انتقال داده می شود اما در غیر اینصورت ممکن است مشکلات زیادی برای جامعه بوجود آید.

حسینی نقوی اظهار کرد: وقتی اطلاع رسانی درست نباشد پیام هم درست منتقل نمی شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری بوجود آید .

وی با بیان اینکه رسانه ها و خبرنگاران نباید نادیده گرفته شوند، گفت: رسانه ها آلارم های جامعه هستند که باید وضعیت  را به حکومت نشان دهند و پیام حاکمیت را به جامعه منتقل کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه ضمن تقدیر ویژه از پایگاه خبری صبح زاگرس به خاطر گفت و گو و معرفی هنرمند معلول یاسوجی در فضای سانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور و همچنین فعالیت های این پایگاه خبری در انعکاس رویدادهای خبری تقدیر کرد.

گفتنی است نقوی حسینی عضو فراکسیون معلولان مجلس شورای اسلامی است و پس از رصد سایت خبری صبح زاگرس و مشاهده  گفت و گوی این پایگاه خبری با این هنرمند معلول  در سفر خود به شهر یاسوج  با این هنرمند معلول دیدار کرد

نقوی حسینی قرار بود به مناسبت 16 آذر( روز دانشجو)، با موضوع  جوان انقلابی، مبارزه با فساد و اشرافی گری از ساعت 19 امروز (15 آذر) در محل سالن شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان یاسوج سخنرانی کند که سخنرانی وی توسط خسرو نظری رئیس پردیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد لغو شد. 

سخنرانی سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنینت ملی مجلس پس از لغو توسط رئیس دانشگاه فرهنگیان استان،در محل سالن شهید هرمزپو (سالن سینما انقلاب) پشت شهرداری یاسوج با حضور دانشجویان دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه 15/ آذر ماه از ساعت 19 و 30 دقیقه تا 22 شب برگزار خواهد شد.

 

 
 
 
---
 
 
 
 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/l

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها