نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آذر 1395 - 19:58
با پیروزی برابر مس کرمان رقم خورد؛
تثبیت صدرنشینی هندبال نفت و گاز گچساران در لیگ برتر
هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر هندبال با تثبیت صدرنشینی تیم نفت و گاز گچساران در خانه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم هندبال نفت وگاز گچساران توانست در این بازی زیبا و پایاپای تیم مس کرمان را با حداقل اختلاف و با نتیجه 26 بر 25 شکست دهد.

در این بازی تیم نفت و گاز گچساران از ابتدا با گلزنی بازیکنانش از حریف پیش افتاد و اجازه خودنمایی به تیم مهمان نداد و در شرایطی که بازی با اختلاف یک گل برتری بسود نفت گچساران در حال پیگیری بود در دقایق پایانی نیمه اول تیم نفت گچساران از فرصت ها بخوبی استفاده کرد تااینکه این نیمه 13 بر 10 بسود نفتی ها پایان به اتمام رسید.

در نیمه دوم و در 5 دقیقه ابتدایی دو تیم بازی پایاپای به نمایش گذاشتند و اختلاف سه گل برتری بسود نفتی ها بود اما تیم مس کرمان با آوردن دروازبان دوم خود توانست مانع گلزنی تیم نفت و گاز شود و با چند حمله موفق نه تنها بازی را به تساوی کشاندند بلکه با دو گل برتری از میزبان خود پیش افتادند.

در شرایطی که کنترل بازی از دست آبی پوشان نفت خارج شده بود مهران کیخایی مربی این تیم درخواست تایم اوت کرد و با گوشزد کردن نکات تاکتیکی شاگردانش را متحول کرد

در 5 دقیقه پایانی بازی تیم نفت گچساران همچون هفته های گذشته با حمایت حداکثری هواداران پرشور خود توانست بازی را به تساوی بکشاند و در ادامه با حملات موفق دروازه حریف کرمانی را دوبار دیگر هم گشودند تا با نتیجه 26 بر 24 از حریف خود پیشی بگیرند.

در واپسین لحظات تیم مس کرمان توانست با گلزنی اختلاف را به حداقل برساند اما بازیکنان پرتلاش نفت گچساران بازی را در 30 ثانیه انتهای بازی اداره کردند تا تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه 26 بر 25 پیروز این دیدار شود.

از نکات مهم این بازی می توان به تایم اوت گرفتن های به موقع مهران کیخایی اشاره کرد که اجازه نداد تیم نفت امتیازات این دیدار خانگی را از دست دهد.

همچنین داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بهمراه کادرفنی تیم خود با حضور در سالن مسابقه به حمایت از تیم هندبال نفت پرداختند

تیم نفت و گاز گچساران در پایان هفته چهارم با کسب چهار پیروزی پیاپی و با 8 امتیاز همچنان در صدرجدول رده بندی باقی ماند.

 

همچنین نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر مردان به شرح زیر است

بیتا سبزوار ٢٠ – فولاد مبارکه سپاهان ٢٠

هپکو اراک ٣٦ – نوین قطره مهر پارسه مرودشت ٣٢

نفت و گاز گچساران ٢٦ – مس کرمان ٢٥

توسعه و عمران بافق ٢٦ – شهرداری کاشان ٢٥

شهرداری ارومیه ٣٢ – نیروی زمینی تهران ٢٨

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها