نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آذر 1395 - 12:52
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد خودداری کرد و گفت: مصاحبه نمی کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون که از صبح امروز در همایش یاوران وقف استان در یاسوج شرکت کرده است از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در خصوص "وعده های نقض برجام توسط آمریکایی ها و تاکیدات رهبر انقلاب" ،" استیضاح وزیر اقتصاد و وزیر راه و شهرسازی " مسئله تغییرنام کهگیلویه و بویراحمد" ، تعطیلی فرودگاه یاسوج" ، سرانجام مصوبات هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد " و سایر سوالات آنان خودداری کرد و گفت: مصاحبه نمی کنم.

عدم پاسخگویی نماینده گچساران و باشت به سوالات خبرنگاران، به عنوان یک نماینده و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حالی اتفاق می افتد که سایر نمایندگان استان ها و مسئولان کشوری جهت آگاهی مردم از مسائل و موضوعاتی که در حیطه وظایف آنهاست پاسخگو هستند.

تاجگردون از جمله نمایندگانی است که با رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد برای انجام مصاحبه میانه خوبی ندارد و در مواقعی نیز که در برخی نشست ها در این استان حضور می یابد نیز به سوالات خبرنگاران پاسخ نمی دهد.

خبرنگاران و اصحاب رسانه که از آنها به عنوان رکن چهارم دموکراسی و چشم بیدار جامعه یاد می شود همواره در استان کهگیلویه و بویراحمد انعکاس دهنده مشکلات به مسئولان هستند و از سوی دیگر مردم نیز دغدغه ها و سوالاتی از مسئولان دارند که باید پاسخگو باشند.

به هر حال امید است رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی که از سیاست گذاران و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز محسوب می شود در زمینه پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه رویکرد جدیدی را دنبال کند و پاسخگوی سوالات خبرنگاران و مردم این دیار باشد.

انتهای پیام/l

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها