نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. آذر 1395 - 11:36
سرمربی هندبال نفت وگازگچساران:
بدنبال اثبات شایستگی های خود در لیگ برترهستیم
سرمربی هندبال نفت وگاز گچساران گفت:با توجه به نتایج درخشانی که در جام باشگاه های آسیا کسب کردیم مطمئن باشیدهندبال ایران نگاه ویژه ای به هندبال ما دارند و بدنبال اثبات شایستگی های هندبال این شهر درلیگ برتر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مهران کیخایی سرمربی هندبال نفت وگازگچساران  در خصوص دیدار با تیم بیتا سبزوار گفت: این تیم نسبت به گذشته تغییراتی هم داشته است و با اطلاعاتی که از این تیم بدست آوردیم به نظرم بازی خوب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه بازیکن جدیدی در فصل جدید به خدمت نگرفته ایم تصریح کرد :بازیکنان تیم ما بعد از دو برد در هفته های قبلی در شرایط روحی و جسمی خوبی قرار دارند و امیدوارم در مسابقه جمعه بازی با کیفیتی از خود ارائه دهند و امتیاز کامل بازی را بدست اورند .

سرمربی نفت وگاز گچساران اظهار کرد:از هواداران پرشور و خونگرم گچسارانی انتظار دارم که در بازی روز جمعه مقابل حریف سبزواری فقط و فقط تیم خودشان را تشویق کنند تا خدای ناکرده بازی و بازیکنان به حاشیه کشیده نشوند  .

وی در پایان گفت :با توجه به نتایج درخشانی که در جام باشگاه های آسیا کسب کردیم مطمئن باشید الان هندبال ایران نگاه ویژه ای به هندبال گچساران و میزبانی ما دارند پس باید هواداران و تماشاگران نفت وگاز با آرامش و فقط با تشویق تیم خود تا پایان بازی از تیم شهرشان حمایت کنندتا بار دیگر شایستگی های هندبال این شهر را به هندبال ایران ثابت کنیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها