نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. مهر 1395 - 20:03
در انتخابات آمریکا، ترامپ اظهارات شنیع و غیر اخلاقی از خود به یادگار می گذارد، خانم و آقای کلینتون اظهارات ترامپ را عملی انجام می‌دهند و در ایران، برخی رسانه‌ها این رفتارهای غیر اخلاقی را به تصویر می‌کشند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرانجام سومین مناظره انتخاباتی آمریکا نیز پایان یافت؛ مناظره‌هایی که بسیار از تحلیل‌گران سطح جدال‌های کلامی نامزدهای حزب دموکرات و جمهوری خواه را بسیار پایین توصیف کرده و آن را نمایانگر ولنگاری جنسی که میراث فرهنگ غرب است؛ تلقی کرده‌اند.

افشاگری‌های دو نامزد انتخاباتی از رسوایی‌های اخلاقی رقیب همچنان ادامه دارد؛ ترامپ در سخنرانی‌های انتخاباتی سوابق خانواده هیلاری کلینتون را مورد توجه قرار داده و پرده از برخی فسادهای اخلاقی «بیل کلینتون»، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، بر می‌دارد و از آن هیلاری کلینتون، ترامپ را دشمن «زنان» که به همسرش وفادار نبوده است؛ معرفی می‌کند.

تصویر «زشت و غیر اخلاقی»؛ شاهکار دیگر روزنامه‌های اصلاح‌طلباما در این میان روزنامه اصلاح‌طلب مردم‌سالاری طرح صفحه اول خود را با سویه‌های «جنسی و تحقیر جنسیتی» از ترامپ و هیلاری کلینتون اختصاص داده است؛ که چنین طرحی در فضای مطبوعات کشور نامناسب توصیف می‌شود.

 

پیش از این روزنامه مردم سالاری در سرمقاله خود به قلم «رامین ولی‌زاده میدانی» با عنوان «اجرا شدن یا نشدن توافق جامع هسته‌ای» به بررسی تبعات عدم اجرایی شدن توافق در ایران پرداخت اما این مقاله به‌طور کامل از مقاله حسین باستانی، تحلیل‌گر برجسته بی‌بی‌سی فارسی با عنوان «اگر توافق هسته‌ای به هم بخورد چه می‌شود؟» استفاده‌شده است و حتی عبارت‌های آن هیچ‌گونه تغییری پیدا نکرده است و مطالب این جاسوس با نام نویسنده دیگر در سرمقاله این روزنامه درج‌شده است.

این رفتارهای زشت و غیر اخلاقی در رسانه‌های اصلاح‌طلب در هفته نامه صدا نیز تبلور داشته و در ابتدای هفته، طنزی از شخص معلوم الحالی منتشر شد که شامل توهین به مسوولان بود و در گذشته نیز نسبت به احکام و مقدسات مذهبی بوده است.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها